HAAAJJJJJJ ! :D #motivation

LONG TIME NO SEEN !! 
 
HURE DET MED ER ? :) hoppas allt är AWESoME och ni lever fullt ut !! <3 <3 
Nu vart det en rikigt länge sen jag skriv så nu tycte jag det vart dax igen. ;)) 
 
Gjort mina bägge tävling nu. BATTLEOFSCANDINAVIAN & BODYBUILING & FITNESS GRANDPRIX. :9 
det var FETTE KUL ! KOM 4 i BOS. och 6 i GP. 
 
HÄR ÄR LITE BILDER SEN DESS ! :-) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
my shape a couple days before Bos. :) 
 
 
 
 Lite snabba foton ! kommer uppta bloggen nu någre gånger i veckan så kommer lägga ut mer bilder från tävling inom tid och formen. :) 
 
Btw: Vill ni ha hjälp med träning /kost/ råd.... så kontakta mig på [email protected] :) Priserna mailar jag ger vid intresse. :_) 
 
Formen nu: 
 

 
 
Kör hårt ! och train hard ! #motivation #inspiration #dedication #determination 
/ Take Care !! 
See Ya !! <3 <3 <3 

  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0