WOOOP WOOP 3 DAYS TIL IM ON THAT STAGE AGAIIN !! =OOOO)

Haj !! :D 
Hoppas allt är bra !!! 
 
 
Jag vet.... Inte skrivit på flera veckor nu... O_o  Jag har ju nästintill ersatt min blogg med min Instagram och då fäjjan vid sidn om. Kommer dock alltid ha min blogg kvar och försöka hinna göra med inlägg här imellan åt så ni hinner med om vad som händer iaf.. :)
 
Jahaa.... HELT SJUKT ! IM 3 DAYS OUT NOW !! galet va ??!! ^^ 
Nu på LÖrdag den 29 mars då jag tävlar på *battleofScandinavian* Då har jag redan kört i 22veckor. Så exalterad men samt nervös ! ;S :DDD 
Den 26 April är GrandPrix ! :D då har jag deffat i 26 veckor = 6månader i 1/2 år.. ^^
(fokusen på forme ska vara som bäst är här på Grand Prix MEN jag vill ju givetvis att formen ska vara bra !! på BattleofScandinavian)  
 
*från det ena till det andra. fått förfrågan om jag fortfarande skriver och gör TräningsScheman, Pt-pass och såvidare. Vilket är svar JA, de stämmer. :) så hör av er här el insta el fäjjjan så får ni min Mail så kan vi gå igenom allt där* :-) Ni som inte vet vad jag fortfarande heter så är det likadant som på Fäjjan. fast bara Muskelmadde :-) 
 
Imed jag inte har uppdaterat här på länge så gör jag ett såkallat bildgalleri. JAA JUST DET- Jag gjort Photoshoots för 3/4 veckor sedan med tävlingsfärg på, nere på ett av mina gym. :) någon av bilderna kommer hamna i en tidning som heter FAKTUM - och en annan tjej kommer med att vara med så det ser ut som vi "fighas" (bodybuildarpose) FAKTUM är en tidning som säljs genom hela europa av hemlösa,funktionshindrande människor och av människor som hjälper andra som behöver deras hjälp. :) de som säljer denna tidning får en andel av det som tjänas på tidningen så allt går till vinst. :)bra sak !!! 
 
DÄRFÖR SÄLJS DENNA UTE PÅ STAN, VIA AFFÄRER O.S.V. :) 
Jag kommer vara med i Aprilnummret -det är för den andra tävlingen GrandPrix ! :-) 
Så de bilder med tävlingsfärg på är från den dagen. ;) 
 
 
när denna togs så var det de.. ;) Nu 3dagar ! ^^ XD 
Benbilden här uppe är tagen i Söndags !! :) *3dagar sen,från i dag* - Orden löd i Söndags då.. YES !! nu börjar det likna nåt !! ^^^ :)) 
 
dessa 2 sista är från i går... ! :) Nu är jag en liten,liten viktare på under 60kg. ;O)
 
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////77
HAJHAJ !!! grrrr...... shit helt sjukt ..... soon IM ON STAGE AGAIN AND THATS SO FREAKING SICK & AWESOME & FREAKING COOOL! ^^ ^^ ^^ <3 <3 <3 
 
 
/ TAKE CARE & LOVE & PEACE OUT !! 
See Yaaa !! <3
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!
Lite udda fråga kanske men jag är en nyfiken människa; har du gått på Fjälkinge skola?
För jag vill minnas att vi har gått i samma klass, men det var ju många år sedan så jag är inte helt säker.
Oavsett, grymt bra jobbat på gymmet!
/Malin

Svar: Haj ! Naj det har jag inte :) tack så mycket ! bor du här omkring ! ?
/Madde
Madelen Nilsson

2014-04-01 @ 19:55:34
Postat av: Malin

Aha, då liknade du bara någon :). Jajjemän, bor i Sölvesborg och har precis börjat satsa mer på att bygga :)

Svar: okok.... Kanske setts någon annanstans. :) för Sölvesborg är nära så där har jag varit någre gånger.... Må jag tro ;-) sugen på PT pass el nåt annat så hojta till :)
Madelen Nilsson

2014-06-03 @ 11:50:14
Postat av: Malin

Absolut, det lovar jag!
Hade varit kul att träna med någon, det är ingen av mina vänner som går på gym :P

2014-07-22 @ 10:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0