Was Up !!!?? :-D

Hello ! 
Hope U all is well ! :D 
Im Alive but so bad to doing update here... ^^ I want to but its the time here that is alittle bit crazy.... 
Anyway.... 
My blog is in Swedish. Im a Swedish Girl so... But I Try to Write in English sometimes so U guys can read here too sometimes... ;-) 
If U cant Swedish then take a look at my photos and enjoy... :)
 
______________________________________________________________________________
Jag bygger som bara den nu .... Jag ska komma in i så mycket bättre form än på de sista tävlingarna ! 
Mitt prio är att lägga på mig mer massa på hela kroppen !! 
Mina Prio områden är inte dirket benen.Som de vart innan. ( men när jag kör benen är de baksidan om är NR1. )  jag kör inte benen 3-4 g i veckan utan Max 2,g. :0 INTE van vid det men jag är här för att förbättre min fysik... Och det gör jag inte om jag kör muskelgrupper som redan är bra... Allt på mig kan bli bättre, såklart, de kan det alltid ;-) men för att bli bättre på något så får man lägga visa muskelgrupper längst upp, köra dom oftare, sen trycker man på resten av muskelgruperna som "vanligt" MEN Det är min överkropp som ha rmest delar som är på prio listan.
Här är min "Lista" 
Prio på överkroppen;
Triceps.
Tjockleken rygg, Latsen. 
Pecsen. 
Axlar.
Underkroppen:
Vader,baksida lår. 
:-) 
 
Idag ska jag göra en ny GADD !!! :D YEAYYY FYYY SÅ KUL ! ;PpPp
Kommer visa DOM ;) här när de är klara. 
Today Im going to get a new Tattoo ! ;) so pic R going up here later on them.
***************************************
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
_________________________________________________________
TAKE CARE & TRAIN LIKE U OWN THE WEIGHTS ! 
See Ya!! :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0