Uppdatering !! ;D

Träning, jobb, studierna, ja.. de rullar på alltihopa !
Tänkte bara ett mini upplägg nu och resten i morgon. :)

Hoppas allt rullar på med era sysslor med.... :)
Denna veckan som kommer, kommer bli en av de bästa i mitt/våran liv !! DOCK kan jag inte avslöja något än... :( Då jag har slagit vad med sambon min om att jag VISST kan hålla tyst ... hm.. hehe ... puhh.. ehh JO de kan jag ! tamed f**n ^^

Men det är bara några kvar till tills jag jag kan avslöja det ! :DDD åhh...HIMMEL OCH PANNKAKA VAD JAG VILL SÄGA DET .... MEN de ska jag inte .. :)


Mina tävlings debuter 2014 är Bos- 29 mars – Battle of Scandinavia, Alingås. Och 26 april – Sweden Bodybuilding & Fitness Grand Prix, Malmö, fokusen var den i Malmö så way not ta den i Alingsås igen... Jag menar nu när jag redan har värmt upp scene 1g ! =DD <3

Jag har fått förfrågan om vad jag kan hjälpa till med, angående kost o träning. De är då ett tränings schema, ett kost schema och / eller coaching + kostschema.+ Pt-personligträning, betalt per 90min.  
Kan även hjälpa er som inte vill/ska tävla såklart, Utan bara vill få en kanon bra form ! ;)

Nää.... hade mer och säga men det får jag ta i morgon ! För nu kallar sängen... OCH mannen ! ;)

Ha de gott ! See Yaa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0