Fit for fight ! :)

21.40 är klockan nu... Onsdagen börjar dra sig til sitt slut ! 
Ett snabbt inlägg får de bli ! ;) 
 
Plugget går bra. ! :) Resorna dit kostar lite så ganske gött att jag får de återbetalat ! 
I dag tränade jag rygg & pecs ! <3 
Det var mitt 10:onde Tpass på 7dagar. Som sagt är energin å topp o allt känns bra så är det bara att kötta på ju ! :)
 
3 Helger i rad har jag jobbat nu så denna helg som kommer så är jag ledig !!  yeayy happy-face ^^
En massa plugg som måste tas då med... men inga andra måsten på Lördagen iaf. Jo, el måsten o måste är de inte men en grej vi får göra är att besöka en födelsedags dam ;) Men annars ledig från jobb iaf , :)
 
 Fått nya beställningar av MMsports, dock ingen bild på det men tack för sakerna iallafall  ! :)
 
Ja har fått förfråggan om jag kan hjälpa med kost och träningen. Innan de första året,åren, och nu, men då kände jag mig inte redo göra det men nu har jag fit for fight så att säga.  :)
Jag ska gå in på det mer nästa inlägg. Hursomhelst så kan ni höra av er på bloggen. 
 
jaja, Ha D gott ! 
See Yaa ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0