Video !! :-)

Mini blogg inlägg blire här.... ;-) 

Hoppas helgen/lördagen Varit bra! Söndagen är la inte slut än så den frågar jag ej efter... ;-)

Körde Armarna i går, Triceps & Biceps. Gjorde ett miniklipp på När jag körde Biceps Curls, 2:a övning, 3:setet.

Med 20Kilos hantlarna.... *Big Smile* på det ! 

 

I går Spelades det in och la uts på Youtube. Jag har gjort några uppdateringar där sen deffen den började så får ju bli någon uppdatering till nu när formen den börja arta sig... ;-) 

 

Igår vart vi på HoljeMarknad och köpte oss lite godis och Chorose ( Amerikanska - våfflor) ;-P MMMM- VAD GODA DOM VART! ;;P och lite till smått & gott. 

Träffade någre vänner, där med Bl.a. Heidi, Johanna och hennes syster och deras familj.. :-) Lite små mysig oså ju.. :-)Och en massa andra också MEN faktiskt inte alls så många som man trott... ?! 

 

Thihihi, Jag & Heidi köpte oss en varsin ( likadan, Hatt på Holje Marknad ! :D den är Rosa Rutig + super Cool hatt!! Tyvärr bara foton på den på mmi mobil och på hennes mobil (ligger dock ute på FB) så....Käckar in där inne isf, Ja, just det.. Det finns någ på Heidis Instagram också. :-) 

 

Min Deffar Vän Johanna träffade jag ju med, men hon verkade ha sin ätada i dag?! Ist.... Men hon köpte någ med sig lite Marknads godis hem, ska ni se... ;-P <3 

Marknads Godis-måste man ju ha iaf något slask där ifråm !! Eller?":) 

 

**************************************************************************************************************************

Btw...... Only 4 weeks & 6days left to my competion !! :-D And thats means It`s Only 4weeks left to my Shape to be awesome = Done to competi!!  ;-)

----------------------------------

Take Care!! <3 

Bye!! :-) 

 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0