Spöken på färden... ;_)

HeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeJ !! =))
 
Vad ska man börja med att säga förutom att det bara är 3veckor och 6dagar kvar, för att vara exakt nu ! ^^
Sjukt härligT. 
Så om 3 veckor ska formen sitta där. Sen är det bara att göra de sista förberedelserna de 6 sista dagarna innan vi åker upp och tar in på First Grand Hotell. Vilket vi gör 1 dag innan tävlingen. :-)
 
De sista som är kvar på formen att skrapa av är bara att kötta vidare på. HEPPHEPP !! 
Kan berätta att Jag har blivit form nojjig nu... ;-/ Diet-spökerna kan MER  än GÄRNA ta och försvinna tycker jag...
Men det är inget som jag inte varit med om innan. ;-) men denna gången är det lite annurlunda...
Så lite andra D-spöken denna deffen helt enkel... 
 
Är såååå exalterad på att änteligen få stå där ! :D Allt annat faller bort...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu till Gårdagen som, vart min ätadag. ;-) 
Här var en av mina måltider denna dag! ;-P Älskar mackor, och dessa är super enkla att göra. 
Görs i Ugnen, Med Champinjoner, nypa salt och ost på (går väldigt bra utan osten) MEN super gott med osten på! Btw: Jag älskar ju ost så... ^^ 
 
Vart hos mamma, i huset igår med och hälsade på! :) Trevligt! Tog lite biider på är vi flumade men dom ligger på min mobil så det får räcka med vad jag berättar av det...:) 
Råkade bl.a. Låsa mig ute ur lägenheten igår med. :S HAHA men kom in tillslut då jag fick dra och hämta sambos nycklar... ^^
 
Nää får blogga mer i vecka då mina ögon & jag f.a.n. inte orkar sitta här med. ^^
 
***
En liten smyg bild på formen bli de la med. men inte i nåt spänt läge... :-)
  
 
 
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Taek Care and I`ll See Yaa all soon again!! :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0