Inte BB utan WP !!

Yaaaa, precis. Tänkter ni detsamma som jag kanske? ^^
När f*sen hade *du = jag* tänk göra en till uppdatering då!!!!??? ;/) 
Njaa, de har tagit sin lilla tid det här med all träning och arbete och skola och I bland handling och andra små hushålls arbeten som skal in i vardagen.... MEN det går! Och bloggen är bara ett litet + i kanten för att kunna dela med mig av mig själv och till alla andra som vill dela denna resa med mig. :) 
 
Annars skall faktiskt inte en blogg vara ett dirket tvång..... Nää! Då blire ba tråkigt att uppdatera ju...... ;/ Eller hur?! 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är det INTE ALLS LÅNG TID kvar på deffen !! ;0 på ett vis känns det lite skumt men ändå SÅ UNDERBBART ATT SNART FÅ STÅ PÅ SCENEN FÖR FÖRSTA GÅNGEN !! :-D 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Det är lite som har hänt nu under veckan, veckorna som gått. Både vikt mässigt, hårdhetmässigt, men också tävlings ändringar.... ;/ mm precis.... Ändring i Tävling kanske man inte vill ha just nu men I bland får man stå utmed ändringar som man kanske inte är så jätte på, på... 
 
Bl.a. så heter Min klass heter INTE "BB" - Bodybuilding för Damer nu mera. Utan WP = Women`s Physiqe.... 
 
Poseringarna är också ändrade....
Dubbel biceps framifrån med öppen hand. 
Side Chest helt ändrad, ena benet fram på tå och armarna fram, händerna ihop tryckta. 
Dubbel biceps bakifrån med öppen hand. 
& slutligen 
Side Triceps; också fram ena benet fram på tå och gör en Triceps pose. 
Sen är det som vanligt med dom kvarts vändningarna.... ;-) fram, vänster, baksidan, höger. typ. :) 
 
Lite bilder från olika gympass dessa 2 dagar,vecka. som jag ej bloggat på.
Ja, just det. Jag har klippt väck tofsen nu! ;-P
 
 
 
 
 
 
 
Ett av mina favvosar mitt deff-äk är Protein fluffet på Casein-choklad smak!! ;-P SJUKT GOTT!! 
 
 
Take Care!! Bye....! :-) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0