2 veckor & 6 dagar kvar, SEN SMÄLLER DE AV PÅ SCEN ! ;-D

YEAHHHYY !!
 
Only 2 weeks and 6 days left to my compeition !! =0 My Gad ! Jag är såå exalterad !! :-D 
 
 
Tiden går fort, när den ibland inte känns som om den gör det.. If you all know what I mean.... ;-)
 
 
Precis fyllt år igen, ett helt år äldre den 24 Maj, nu i Fredags. ;-) så nu är jag 26 år men i mitt livsbästa form.. ;-) 
 
 
Ja, hur uplever jag dom sista veckorna nudå? Joo, 
Allt känns snurrigt med blandade känslor, känns som en berg & dalbana !  Eller hur det ordspråket nu sägs. :D
 
 
MEN givetvis en massa fjärilar... Menat med att jag är formnojig men exalterad !  
 
 
Så här ser formen ut, på Lördags kvällen, på min ätadag. ;-P 
20130525//
 Helt avslappnad mage, inte ila pinkat det, o med lite somning på bilden så ser man alla ploppande ådror.... :D
 
*Love the peak and my veins on my biceps. ^^ hehe. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
<3<3<3<3<3 Glöm aldrig era nära o kära, dom som ni älskar mest !! <3<3<3<3<3<3
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
Nu är solningen i gånga, ska sättas på fullvarv ända fram till Tävlings dagen nu, så See Yaa, för nu ska det faktiskt solas !! :D
 
/ Take Care, See Yaa !!  :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0