11 weeks and 5 days to go!! =0)

5 veckor på dieten har gått och jagar Alströmtrofen med 11 veckor och 5 dagar kvar.. :DDDDD
 
I går vart det vägning + midjemätning och formkoll & fettmätning med min coach Heidi Voerula.
Gick kanon! ;) 
 
Men Innan formkollen & Cardion. Gjordes vägningen + midjemätningen sen begav jag mig ut i snön för Cardio tur i 60 minuter. Sen blev det snabbt in Dusch och på med vettiga kläder. 
 
Sen kom min coach Heidi och gjorde formkoll & en fettmättning. ^^
 
Vilket gav bättre resultat än väntat!! :_D
Som jag sa innan så gick fettmättingen kanon och vart lägre än väntat och alla mått + vägning rullar framåt = neråt i bra takt... :) Och att nu har jag fått rippor på axlen är lite häftigt det.... men lite såna bilder kommer det någ senare i bloggen. 
 
One photo at my purple hair. It`s got dark. 
 and one crazy face.... ;P
 
 
Som ni märkt och märker så nämner jag inte ofta hur min vikt ligger och hur/var den är. Det är mycet för att man inte ska hänga upp sig på vikt och nummer, tycker jag,  utan bara försöka fokusera på vad ens mål är och att allt går neråt och i den rätta takten = inte för snabbt men kanske inte för sakta heller. Då man / jag har en tävling som inte ändrar på dagen utan den 15 juni är den formen som jag skapat klar (el inte klar) men scen och tävling blir det iaf...
 
/ni förstår någ hur jag menar.... Men nu när jag inte har sagt eller pratat om min vikt på ett tag så kan jag ämna det idag då, att min vikt nu är på 63.5kg och 69cm i midja (avslappnat) och 67 cm i spännt midje mått och ...  Nu tänker ni säkert var min fettmättning låg... Hade 13,7 % Nämner också för dom som inte vet att allt är jämnt fördelat på hela kroppen. jag blev positivt överaskad då jag trodde den låg högre. =)  
 
Men som sagt så ska allt ändå väck ändå så vad för fett % man har nu har inte så stor betydelse då det ska väck fram till tävling....Såååå nummer, siffror är just bara nummer och siffror. =) 
 
*My result Feels good and just 11 weeks, and 5 days to Goooo,go,go then I`m on stage, and in my best shape (Ihope) ;)) ever BABY!!!!!!!!!! ^^
 
 
Detta vart Fredagens näst sista måltid! =) Super god! 
 
Lördags, Ef.m. första gottemålet:
Sen efter detta blev det lite påskekäk med..... Men lite av det är kvar och undansparat tills nästa Lördag. ;) 
 
 
Söndags morgon:
Höjning furkost idag efter min loading day = lovely!! ;PpP
1 kopp Te blev det med förstås! =) 
 
 
****************************
Have a great day!!! 
See Yaa!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0