Typiskt MEN Gött!!

Typiskt men gött.... Jo, Gött att energin börjar komma tillbaka i muskelgrupperna men mindre gött med tröttheten på all stress moment. ://
 
Har sååååå in i BOMBEN mycket att göra sen jag kom hem från Alingsås, tävlingen !  :0
Men snart lugnar det väll ner sig ...
 
************************************************************************************************************************************
Fick reda på att jag ej kom in på en utbildningar som jag sökt nu till HT2013. heter: Socailpsykiatri som ligger i Eslöv. men kom ej med för Pågrund av att jag inte hade jobbat tillräckligt mycket i sträck.... ;/ men jag hade jätte mycket annat som man tycker borde vägt upp mer............ Jaja, så är det iaf. Ja, 
Jag har ca 7kurser varav på 30hp, 7,5hp som ger mellan 100% heltid el 50% halvtid kvar. Så håll nu tummarna att någon av dom släpper in mig!!! Dokm jag hoppas mest på är Krimonologi, Psykologi 1 HK.
:)) 
*********************************************************************************************************************************
*********************************************************************************************************************************
Many feelings/Ångset/Awesomeness/ tveksam/ helt BBBB = dum i tankarna i bland! ^^ 
Med andra ord det tillhör livet som en Lady Bodybuilder !! :D
Har mått hur bra som helst, ingen Offsesone ångest eller något alls !! Förrns idag?!
I går kändes allt sjukt bra, överallt.. Lite homör svängningar men det får man när kvinnorkroppen skall/ försöker ställa si tillrätta. Form ångest alltså ... Med andra ord jag älskar att vara TAJT, & RIPPAD !!^^ <3  
Ja, herre gud så roligt det är med alla känslor, tankar, I deff - Zone Och i off - zone / *Livet är underbart! <3
 
*Just det, vissa ville veta vad jag vägde innan jag började deffa och på tävling & nu.... De mina vänner ska jag berätta men inte i dag.. ;P 
 
/ ;))))))
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har viseligen käkade nåt onyttigt Fredag - Söndag.... Vilket gör att det bildas en hinna på huden. Det är väldigt störigt... Den går bort igen om man käkar bra en vecka. ;-) 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Också avslutar jag med att säga grönt & bra mat behöver inte vara dyrt.... TAKE A LOOK ! 
Amazing food ! 
 
Gillar när den lila färgen lyser så som den gör nu ! :) 
 
 
Imorgon är det natta pass igen !
Och ett BENPASS ! ;-D
Måste köpa flerrrr brallor av dessa då dom sitter perfekt ! 
 
 
Byeee !
Take Care !! 
See Yaa!! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej. Kan du inte skriva om hur du äter under en dag? Med bilder:)

Svar: Haj! Jo.. Nån gång kan jag göra det. :)
Madelen Nilsson

2013-06-27 @ 09:47:55
Postat av: Tilde

Måste säga att du verkligen inspirerar och ser grymt läcker ut! Tack för att du bloggar och verkar ha en skön iställning och cool attityd!

Svar: Och du ska veta att av de orden du nu gav ger mig en varmkänsla på att mänskligheten fortfarande finns. ;-) Tusen Tack ! Ha en skön Dag Tilde, njut av allt du njuter av ännu mer en dag som denna. :-)
Madelen Nilsson

2013-07-23 @ 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0