Godmorgon!!? ;-)

Godmorgon skulle jag sagt om det vart morgon.. ;-) Klockan är nu 09.55 så räknar det som lite mer än morgon.. ;-) 
 
En massa mys med systern min, <3 med både film och onyttigheter ! 
Jag klippte i mig 5 cocosbullar och en Daim glass och mat... och mat.. Förstås! ;P 
Hypad med och hos Sis <3 
 
 
I går vart blev det en PW ute och i dag innan frullen blev det med en PW ute !! ^^ 
Härligt med en massa energi ju.... :) 
 
Plus så har jag ätit något klafs sen I fredag, nu Tyckte både kroppen och jag att "vi" skulle rulla igång förbränningen, systemet och den nya veckan med en rikgit POWERWALK i både skog,backar och på trottoarer! :D 
 
 
Frullen nere och samtal, dusch och annat fixand eska ske nu innan det är dax för ett kv:s jobb. 13.00-20.00 sen har jag planerat ett besök till gymmet !! ;-) 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här komer lite bilder på mat som jag käkat.. :) 
Och lite bilder på våra pukaler! ^^ 
Jag vill / är såå TAGGAD TILL att få gå på scenen igen !! B-) :DDDDDD
 
**********************************************************************************************************
2 dagar efter tävling körde jag ett rygg & axlar, tror jag det vart iaf... ^^
*******************************************************************************************************************'
*******************************************************************************************************************
Och sist men inte minst så har jag kört mitt första benpass för 2-3dagars efter min tävling....^^ I am in love with the pump and feeling in my muscle legs!
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
puhhhh. bråttom nu!! Bye!! 
 
SeeYaa!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0