AlströmmerTrofen 2a i WP !! ;-) en snabb genom gång.... More to come !!

Tja  ! :-)
 
 
Jaa, jag vet att det har tagit sin tid lilla med att får ut ett blogg inlägg nu efter den 15Juni - - då AlströmmerT slog rot! ;-D Och jag kom Tvaaaoooooa. 2a ! Jag kände mig dock som Number one -1a !! De skulle dock varit BB o inte WP. ^^ Till nästa gång vet jag vad jag ska göra iallafall... Lägga på en massa "klet" ;9 - smink och glimglim till WP. de verkar gå bättre då. ^^ 
 
 
----------------------------------------------Ni kan gå in på Muscle.se sidan och titta om ni vill se mer bilder och bilder som är där.... Dock lyckades dom ta foto när jag gör grimaser, SUPER ENERGI OCH SÅÅ EXALTERAD så jag sjunger med i mitt poserings nr..
 
AA, just det. Mitt poserings nr ska eller kommer ligga ute på youtube snart! ;0
Jag valde Alina - flytta på dg ! ;D 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
men.. Det har inte känns som någon ide att ens försöka göra ett blogg inlägg då det knappt hade blivit nån text och bara en massa bilder.  Men nuså... ;-)  
...........................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
 
Jag har haft så sjukt mycket att göra fram tills nu.... Kom  Precis kommit hem från ett nattpass, 19timmars pass. 
Oh nu är det MidsommarAfton Och allt. ;0 Tiden eller rättare sagt denna veckan har gått SJUKKKTT FORT ! 
 
 
direkt efter AT körde jag/vi till nåt ställe, resturange för o äta ! ^^ Jag, sambo  och syskonen ooo Mamma! <3 :-9 tårarna de rann ner för kinden när mamma kom in backstage och överaskade mig !:-)
hade aningar om att hon kanske följde med sen vände dom aningara... Hon kan luras hon..! Blev jätte paff. ;-)
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu kommer bilder frn bilfärden till Alingsås! ;-) Jag hade mina hjärtan med mig. kristoffer J (sambo) Marina N (sis) <3 och hennes livskamrat <3 Leonard  . Tusen, tusen TACK för att ni földe med! 
 
Sista gympassen 1-2-veckor innan tävlingen.  
Hade ett kanonpass den dagen! B-) gjorde PB :0 i triceps extention bakom nacken! 
 
^^ <3 me and my best friend - Sister !! <3
 
****************************************************************************************************************************
nää det är faktist jätte mycket som jag skulle vilja prata om men tiden riner iväg här nu faktiskt.. plus så läser ni kanske inte detta förrens ni är "nyktra ogen" = midsommar ! ;) 
Jag äter mest mat, jag ! ;P 
**********************************************************************************************************************
But before I go I`m going to showe you pics from my competion day!
 
 
laddning innan stage!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0