8 dagar kvar !! ;-)

Inte 9:onde som jag trodde !! Jädra diet hjärna men har nu !! ;-)P 
 
 
I morgon ingen ätadag utan bara en helt vanligt deff-dag.... ;) men de drämer inte MIG då nästa Lördag igen STÅR JAG MINSAN PÅ SCENEN JUUU !! :D :D :D 
 
Bilder sen i igår, den 13-06-06 på el efter benpass & magpasset !! 
 
 
 
 
 
Jappsi daysiiii  !!! Nu blir/ är det sängen för mig/ oss innan huvudet fallet i hop här på datorn ni !! ;--))
 
Btw: ska försöka att uppdatra oftare nu innan tävlingen, tagit ledigt nästa veccka med så då ska det ju finnas tid till att blogga mer ju ! ;-))
 
 
 
 
Goodnight !! :--)
/// Take Care & I`ll will See Yaa all !! B-) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad äter du åå diet. Kolhydrater men minimalt med fett?:)

Svar: Högt protein, fett och lågt med kolhydrater. :)
Madelen Nilsson

2013-06-09 @ 10:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0