Varning detta inlägg är långt ! ;-) * Nothing is Impossible *

Åhh, nu börjar  ju bloggandet med en lite irriterande inpott då jag föröskt ladda upp bilder från IPhonen men som inte gått vägen... JAJA ! De ärt en världslig sak ! ^;-P 
 
Känner verkligen hur trött jag är i dag... Eller nja, hela veckan har varit "nästintill" gruskorn i ögonen nog mycket pågrund av det var varit längre dagar. Längre nätter, mindre sömn Resultat; inte utvilad ! ^^ 
 
Kört många nattpass som är mellan 18-24timmars långa. Dock sovande jour i 4 timmar, då om det händer nåt så får man inte extra betalt för det... Men turen i det är att det nästintill aldrig behövs å stiga upp och ut mitt i natten. DDock jätte svårt att sova genom natten där. Så blir inte mycket timmars sömn dom dagarna . men gillar arbeta som boendestödjare.Mycket gott arbete i bland ! ::) 
 
Hm ja, vad har mer hänt ? :D Jo...
Nu har jag ändrat om i mitt tränings Schema ! :9 Måste lägga om det då jag ska priotera lite olika.  
Vissa lika mycket och visa områden lite oftare.
 
Har dock inte rabblat ner det på papper än men i huvudet så, de skrivs ner... Fall i fall jag får en TOMHET I HJÄRNAN ! ;P  
 
Planen är att minska ner benpassen, till 1,2,i veckan. Vilket jag redan börjat med.
//Tillägger att för att få upp min volym till denna som jag har så körde jag ben 3-4g i veckan. Vilket Gav resultat (men tungt) men gav resultat som sagt. Minskat det med 1helt benpass i veckan nu. Kanske går upp till 2pass om jag känner att det krävs. :) men som det känns nu så behövs det inte än. 
 
När ja körde ben 3-4 g i veckan så körde jag ena dagen baksidan,glutes,vader.  Sen framsidan,  specifika övningar som fokuserar på bredden bak ( framsidan) . Lägger ut en bild så ni fattar vad jag menar. ;-) 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Så Baksdian,glutes, vader. Framsidan fokus bredd o fram. 3 passet & 4 passet hela benpass = både bak och framsidan ! :) 
 
Nu ska det bara va 1-2 pass i veckan vilket kkänns AP lite för mig men måste få plats med lite annat sm ska in mer nu. 
***********************************'
Så mitt Tschema komer se ut såhär i veckan; Benpass 1-2 pass. Rygg 1g fokus tjocklek + bredd. Axlar framsidan + baksidan + traps. Bröst + axelfleys övn.  Tricccor 2pass i veckan,lats övn.  Biceps 1g,    Vader trycks in 2g i veckan. :) får jag se om jag gillar läget ! ;D 
 
 
Näää, kolla in mina nya bralls. Pumamärket köpta på Sportamore People. :) 
 
fotona tog 13/07/25. På kvällen, 20.30 då jag vart påväg till gymmet för ryggslakt ! ^^
 
 
   klart man kanske inte vill lägga ut bilder på formen, min mage, om jag tycker den sugen gentemot vad den är annars är, ser ut men jag har kommit framtill att det inte är många som springer runt med rutor alls... ;-) Detta är kl,22.30 igår kv. 13/07/25 KLart att formen känns och ser lite bättre ut på morgonen utan all vatten och käk. Men detta är The real Thing ! ;-DD hihih !  
 
 
 
skaffat mig lite bräna nu med... 3g ute i solen nu, hörr ni ! ;-) 

******************************************************************************************************************************'
 
Nu är målet att växa-lägga på mig muskelmassa som aldrig förr !! Dax att ta all på ännu med fokuserad nivå !!

 
 
 
 
Denna formen skall bli såå mycket bättre till nästa tävling, inom kort!? ;0)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 
 
 ITS TIME TO GROW SOME MORE !!
 
See Yahhhhh !! :))
Nu ska laddas det inför ett gymapass kötta armar !! ;-D 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0