Mögelbegär ! ? ;-)

Då är det Fredag igen !GOTT?! jo, visst äre då jag R lite ledig denna helgen men det som är mindre gott är att denna veckan har varit helt flängd.....
Såsom försovningar... - frullen, Caardion-PW (om det har gjorts) har blivit senare /allt blivit senare/ ;/ fooooooooood begär & aldrig mätt. 
Så får vi inte glömma humörsvängningar men det bådar väl gott för någon själ där ute om inte affärerna ! ;D
 
Idag blev det en PW iaf ! ^^
 
 
Har alltsåååååååååååååååååååå
SJUKA BEGÄR JUST NU.... *Kvinnoperioden*om nån funderar kring, why?! ;D 
Begär som; RISKAKOR ! BANANER ! SMÖR ! FRUKT ! RIS MED FETTA OST, MÖGELOST ! m.m ;-0 
såklart sugen på en massa saker med socker med, men det försöker jag låta bli underveckorna...
 
I går tog jag en "glass" eller ska jag säga en Yogi /Yollibox . de har varit ett sådant hysteri om dom så nu sska/skulle jag ta reda på vilket betyg den skulle få! :-) 
Ville inte ha rent socker i mig så tog beslutet att testa denna bara för det... 
17 g sockerarter, och  98 el 87 ? kolhydrater per 100ml är 600ml i den.  
hursomhelst, den vart smaskens, smak; choklad ! betyg; 8 av 10 ! ^^ 
 
Ni som undrar såå jobbar jag inom handikappsomsorgen som boendestödjare, gruppledare, pers.ass. kontakt.pers.och som lokalvårdare på ett företag.Är fotomodel ibl med.  Är inte fastanställd någon stans utan är vikarie. arbetar dock som kontakt.pers. på heltid.  
 
Började med bodybuildning sen 4 år tillbaka och har aldrig funderat på om jag valt fel livsstil el om jag borde tagga ner.... Nej, jag har bara tänk på frågorna som ställts till mig under de åren.. och verkligen fattat hur mycket jag uppskattar denna livstil och hur mycket BÄTTRE JAG mår av rutiner, sturktioner, att veta vad som är bra brännsle för kroppen. ochsåvidare & vidare .... :-D 
...................................................................................
Alltid älskat / beundrat
Starka dicsipliner !
Muskler ! 
Makten över sig själv !
.......................................
 
jag är med i body Tidningen ! ;o))))))) tjech it out !!
Måste ju bara köpa detta nummret nu ju ! 
En som heter Anna :) såg mig i Body tidningen igår och ville dela med sig av en bild på mig från AlströmTrofen Och skrev lite fint med. Tack ! ♥ :)))) Åååhhhh, Älskar !! Älskar till tusen ! I know my goal !!! ♥
 
 
 
 
// Take Care ! :-)) 
S,yaaaa !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0