Here we goo !!

Nyvaken... 
Är också en bild ! :-) gruskornen i ögnen är nästan väck nu.. ;-)
Men varit vaken sen 07.25 nu ;-) 
 
Iför går gick jag på nattapasset som varade till i dag. 16,30-11.00.
Åh,  i natt var det faktiskt svårt att sova.... De är ju svårt att sova borta överhuvud taget men extra svårt när man jobbar ! Så är jätte trött igår 
 
Benpass iförgår ! NICE ! ;-)
Jag i slumrade till på dagen sen blev det 60 min Pw ute, för röra på mig ! inget styrkepass.
 
Känner Ärligt att jag får passa på att skriva mer på en dag då jag är i mer liv, så passar på idag !! ;-)
 
Innan jag avslutar så kan jag säga att träning går väldigt bra.... Tar ut mig somm f*n, såklart i alla lägen, så som innan. Men de känns helt annurlunda denna gången ! ;.) 
 
Vad är mina mål nuda !? 
Att bygga på mi mer muskelmassa ! 
Förb'ttre svagheterna ! 
Äta smart !  
Njuta av att göra det jag älskar ! Ps: LÄNGTAR TILL RYGGSLAKT I DAG ! 
***************************************************************************************************
***************************************************************************************************
 
Dock så Känner jag mig fluffig o liten,, men de ser ni, Ska vi / jag ändra på !! ^^
 
Jag har gjort 2 nya tatueringar, gjordes i Lördags !! :D Är C.p. NÖJD !! Take a look ! ^^
 
What goes around Comes around ! <3
Keep fitghing for What YYYY want in life & Just do what makes Y Happy !!! 
I follow my heart ! Do Y ?
 
 
/ Take Care !! 
See Yaa ! :-) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0