Gårdagens ... ? ;D

Gårdagens "snabba" Styrkepass gick awesome! ;-)
 
Blev en PW innan frullen igår..... Matlagning, damsugning, putsade till sig lite sen jobb, handling, mat-gymmet = armpass!! ^^ 
 
Sen den lila tiden som vart kvar hade vi Söndags mys som firades med varma mackor i ugnen, med nötfärs &kalkon, ost, svamp, ketchup på! ;P + en Daimglass-packet med kolasås ;P = Tjokis !;P
 
Formbilder på min form, från armpasset i går. 
13/06/30
13/03/30
Gav mig f*n på att det skulle bli ett så effektivt Söndags bic& triceps pass som möjligt OCH det mina hjärtan, de blev det! ^^
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Så Min helg har varit fin.....  :-) Men helt hypad !   
Nu när jag äter mer så finns det mer energi.
 
Säger sig själv men när jag är laddar/ taggad inför ett pass, eller (bara i vardgen) men sjukast som så istyrke el PW så BOKSTAVLIGEN känns det som om jag ska stupa rätt in i något på grund av farten jag har eller bryta av mig knäskålarna !! ;0
 
hahah Mitt i-land problem DOCK kan jag med bli tvärtom ila kvickt så allting i mig bara dör... Då känns det som om allt går i slow motion.... ;/ Så Här mina vänner har vi en människa som är antingen är  Off el On ! Min "mellan knapp" är tillverkad för att avverkas på jobbet ! ^^
Hoppas helgen er har varit fin! 
 
 
.................
 
...................
 
......................
 
 Idag ska blir det ben!! *happy face** they must get better !!
And SÅKLART They  WILL !! :)
---------------------------------------------------------------------------------------------
 
Övningarna på mitt benpass kommer jag tillägga senare idag...... + Vad lit eom vad jag äter nu. :) 
Bye! :-) 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0