Happy but långt i från nöjd!!

Heajj!!! :-)
Nya året har snart tagit sitt språng ifrån första månaden Januarie. :))
 
Bättre månader önskas.....
 
 
Då alla på mina vikarie jobb `kan personalen där` ta att bli lmer frånvarande ifrån jobbet, då jag kan få hoppa in och jobba mer, tycker jag..! :D
 
 
 
 
Om 4veckor startar min resa inför A.T ^^ HÄRLIGT!
lagt på mig lite mer muskelmassa, vilket är gött! ;D
 
De kommer göra min On-sesone shape möt bättre likaså Of shape. Men LÅNGGGT ifrån nöjd..! ;/
Men här har ni lite form- tjech! ;-) 
 
Btw: DLB inspirerad T-shirt.  
 
Rastafläterna är borta, nu är det bara den dryga tiden kvar till att få det längre. Förutom undercuten and sidecuten. på sidorna som skall vara kvar. :)  
**************************************
 Take Care everyone and I`ll See Yaa! =D
 
   

Kommentarer
Postat av: adam

There we go. Love the short hair. Keep up the good work. Looking stunning.

Svar: Thank you.... :)
Madelen Nilsson

2013-01-23 @ 04:21:18
Postat av: adam

You should upload some current videos of your workouts on YouTube.

2013-01-30 @ 03:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0