Back Pain!! ^^

bilderna togs efter ett hamstring, glutes, and biceps workout nu i veckan.. :-)))
 
Fin start på det nya året..... Hård träning like always....
 
Men i dag tränade vänen min  Johanna ryggen med maj.... :-) Hennes pojkvän o min sambo vart oxå ed, men på eget håll. ;)
 
Roligt med sällskap som machtar sin egen energi och tänktesett om träning, och det verkar hon göra!:D
Btw: det går verkligen inte tränar ihop med någon som inte har det däran, Ja... Vad ska vi kalla det? det däran lilla extra fight-krigar anden i sig, :-)) att ha nån som frågesätter eller inte vill ta i..... Är Ingen träniings partner för mig inte!  ;-)
 
Ingen jätte text här inte.... Om jag ska lyckas blogga lite oftare så får jag ta mini inlägg som nu people!!
men det är någ ba bilder ni är intresserade av att se ändå... ;D
***********************************************************************************************************'
.See Yaa!!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0