Vill tacka er !! :)

Haj igen Blogg-Vänner ! :)
 
Jag börjar med att tackar er fina människor som hejjar och ge en del av er i era kommentarer till mig... ! Jag blir väldigt rörd av att höra att jag kan inspirera någon till både ändra sitt liv till de bättre för en sj. Och att jag kan ge er en ynka liten pusch Bara genom att skriva här på min blogg ! Därför vill jag säga TACK till er !  och Glöm INTE hårt arbete LÖNAR sig !! :) Jag Lovar !  <3 
 
 
Förra gången sa jag att jag skulle visa lite bilder på Dc och Lp... på Min sambo som tävlade.... Dock har det gått lite tid imellan nu men bättre sent än aldrig... HIHI ;)
Kom dock på en annan bättre sak att ni kan gå in på hans blogg ist - han heter - combatstoffe.blogg.se om ni är nyfikna på hans bilder och lite av hans resa, och egna ord av det. :)  
Denna bilden på Kristoffer gjorde jag ett INstagram foto på, menat att det där utav sitter ihop! Bil från DC och bild från gymmet på honom sen ca 2 veckor tillbaka från DC. Looking Good ! 
 
Inte ofta vi tränar ihop ! Men när vi väl gör det så brukar vi uppskatta det med att dela med oss av vår Passion och kärlek tillsammans på en bild till oss och er ! :-)) 
 
<3  <3  <3  <3  <3  <3  < 3  <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 
 
******************************************************************************************************************************
Fått frågor om min vikt och hur lång jag är och vad mitt kcal iintag är och hur mycket fett jag ligger på och hur jag gör med träning och Cardio.... OCH vad jag rekommendera till er !! puhh ;-) Ja... Med andra ord så får jag lite smått och gott med frågor som spinner in här... Omöjlig för mig att ge ett rakt och bra svar till er balla då alla är vi olika. Vi är olika i form, behov och som människor. (låter jag kanske lite flumig nu ) men med detta menar jag att vi som människor ligger olika om var vi är kapabla till att ta emot och inte kunna ta emot... Och Med olika former menar jag med (precis som de låter) vi börjar på olika håll, vissa har mer fett vid början av en deff. Vissa har mindre, vissa har mer muskelmassa medans fettet är de samma... ELLER med mindre fett... Ja, jag tror ni vet vad jag menar... Vi har alla olika förutsättningar på grund av hur-vad-när-vi börjar...
 
 
Och vad för kroppstyp man är med spelar roll är man sen är klar med deffen/dieten eller när man börjar också för den delen.
Jag är en smal person i grund och botten vilket betyder att jag alltid fått trycka i mig matt för att hålla i vikt. - därför när jag började Med kroppsbyggning (började för 4,5år sen) så fick jag lära mig att äta !! äta MER och Förstå vad och varför jag äter / ska äta så här ! 
Så mitt tips till er är... Lär er först vad som är bra proteinkällor, bra kolhydratskällor, och bra fetter så har ni redan grunden till Clean food ! :) 
 
Nu åter till min vikt, längd, 
Längd: 1,70 cm står det att jag är på Mitt passet för 5 år sen. Jag mätte mig igen där efter fick  då Längd 1.69cm ) ;D 
Min vikt hoppar till och från på deff men också Offseason. Det ända som ja kollar är vikten på vågen och mitt midjemått. Inget mer ! ( min stuss minskar bra den med men mätter inte den.
 
Jag går oftast ner mellan 0.2 till 0.6kg per veckan. Så min rasningar i vikt är väldigt minimala ! 
Midjemått minskar  Allt från 0.5cm 3cm var vecka ! Om det stannar upp så brukar ja har rört mig mer på vågen. 
 
Dock denna gången minskar jag mer i vikten än vad jag någonsin gjort innan. Har haft 1kg och 1.4kg nergång tillochmed ;D haha. INTE Vanligt ! ;P   
 
Allt handlar om att lära känna sin kropp och hur den deff är (t.ex. Om man fryser mycket, Varm, matt, trött, m.m det är också "mät stockar på om deffen går bra och - spegelbild - hur känns det och hur ser det ut ! Att ta bilder på sig ofta är Också nåt som jag rekommenderar !
_______________________________________________________________________________________
Hoppas ni greppar något av jag sagt här nu... försökt få med de mesta.. Om inte så vet ni vad jag finns. ;) 
_______________________________________________________________________________________
Always do your best ! And belive that everything is Impossible ! <3 <3 <3 You Can do it !! 
 
   
;D FLUM ! hihi
2 veckor sen.. 
 
 
 
Dessa magbilder är tagna igårFmiddag. :-) 
************************************************
************************************************
 dessa är tagna i veckan ! 
______________________________________________________________________________________
Zessan min KnasFia !! <3 Mitt älskade HjärteGryn ! Hon fyller ett tomrum som jag knappt visste fanns ! <3 
______________________________________________________________________________________
 
 
Tagna i veckan !! 
 
Dessa 2 är tagna förr 2 veckor sen veckan. 
 
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Nu är det snart jul så tänk på att Julen inte handlar om PENAGR ELLER BRÅK UTAN julen handlar om att Ge kärleken till varandra ! Ta hand om er !  
 
GODJUL OCH GOTT NYTT ÅR !! 
3DAGAR TILL JULAFTON ! :OOO 
 
See Yaa !!! 
Take Care !! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tok

god jul!

Svar: Godjul :)
Madelen Nilsson

2013-12-24 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0