legs ! Hur gör jag ??? :)

 HEY GUYS !! HOPE YOU ALL ARE WELL ! :) 
Meryy Christmax Again ! :)
 
 
I trained LEGS Yeasterday !! B-)
That means ...... PAIN WHEN I TRAINED LEGS & PAIN -PAIN -PAIN IN MY GLUTES AND HAMSTRING TODAY ! O.o YEAY !
 
FÅTT EN ÖNSKAN OM ATT VISSA AV ER VILL HÖRA UR MINA BENTRÄNINGS UPPLÄGG ÄR - HUR JAG TRÄNAR BEN - HELT ENKELT ! 
 
HAR JAG MED BAS ÖVN? SOM: KNÄBÖJ, BENPRESS, BENSPARK, UTFALLS GÅNG, OM JAG HAR BAS ÖVN I MIN BENTRÄNING, HUR MÅNGA REPS OCH SET O.S.V. GÖR JAG?!  
 
 
JAG KAN SÄGA MED EN GÅNG ATT NÄR MAN LÄR KÄNNA SIN KROPP TILLRÄCKLIGT OCH STYRKETRÄNING SÅ PASS ATT UTFÖRANDEN-ÖVNINGARNA SITTER UTN ATT TÄNKA.
 
BASTRÄNING-UTVECKLIGSTRÄNING- HUR FUNGERAR MUSKLERNA IGENTLIGEN? DÅ KAN MAN GE SIG PÅ UTVECKLING PÅ FORMEN PÅ T.EX BENEN. 
 
MAN FÅR FUNDERA PÅ OK  ! HUR SER MIN KROPP UT? VAD BEHÖVER UTVECKLAS MER? HUR FÅR JAG DENNA UTVECKLING ? 
 
 
MED ANDRA ORD SÅ ANVÄNDER JAG ALLTID BAS ÖVNING MEN ORDNINGEN OCH VILKA ÖVN VARIERAR STORT. + ATT JAG ANVÄNDER ÖVNING SOM JAG KOMMIT PÅ FUNGERAR BRA FÖR T.EX MIN GLUTE, HAMS- QUADS.. SETTEN ÄR OCKSÅ OLIKA. ALLT FRÅN 2-9SETT. (OBSERVERA ATT 9SETT PÅ EN ÖVN SKER INTE ALLTID. OFTAST ÄR ÖVN INTE MÅNGA DÅ) 
 
HURSOMHELST.. HUR OCH VAD MAN GÖR SÅ SKA MAN VARA HELT SLUT I MUSKELFIBERNA EFTERÅT. ;-) 
 
 
mm så, så,  är det med benträning ;-) nää, men jag kan prata mycket om det så tänkte gå in på benträning mer i ett annat inlägg då tiden inte känns stressig ! ^^ 
 
MINA BENPASS SER IALLAFALL UT SÅ HÄR I DAGENS LÄGE....
FOKUS GLUTES & HAM.S. ! INNEBÄR AT I ÖVNING SOM ÄR I FÖRSTA HAND FÖR FRAMSIDAN SÄTTER JAG FÖR GLUTES OCH HAM.S. DÅ ÄNDRAS UTFÖRANDET I T.EX KNÄBÖJ.
 
JAG GÖR MYCKET SQUEEZ ÖVNINGAR FÖR GLUTES OCH HAM.S.. =/) KÖR BEN 2 GÅNGER I VECKAN ... ( LÄGGER IN MER SETT FÖR HAMSTRING I ANDRA MUSKELGRUPPSPASS OM JAG KÄNNER FÖR ATT TRYCKA TILL DOM LITE EXTRA) =D
 
 
Käkat frullen för ett tag sen nu.... BLEV Lite senare i dag ÄN VANLIGT MEN drog ut med frullen med mening då jag vill lägga första passet- styrkepasset efter detta käk... ^^ SHOULDERS IS THE oNE TO KILL !! 
tajma in det med sambon lite MED - iaf så vi ses där nere... ;) 
 
Ha det underbart ! / Ps: har ni haft e bra jul ?? :) hoppas det i fall ! 
Wish you all a great day ! AND GO HARD FOR YOUR DREAMS FIGHT FIGHT FIGHT !! AND MAKE SOME LOVE OFCOURSE !! ;D 
 
See Yaa !! take Care !! ****
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0