Vill jag för mycket ?!?!?!? <3

Haaj hopp ! :D 
Hure det? Hoppas på bra ! 
Igår sa min sambo... Efter att jag sagt då. Att, Du va helt slut, trött mycket nuförtiden!? 
 
Min plutt, är rädd om mig ! <3 
-----------------------------------------------------
 
Därefter fick de snurr på mina tankebaner... Joo, de är mycket nu! MEN DE har jag sagt tidigare.... Kanske helt enkelt inte dirket lyssnat på mig sj? <3 ;/ JJO!  men jag VILL SÅÅÅ MYCKET ! 
 
Precis börjart plugga i Ronneby med ! :D 
(Hinner inte ta de nu men de kommer) 
 
 
Jag tärnar alltid hårt ! men nu efter AT är det ist för 1110% så ä de 2220 % 
Sen om någre månader är det DAX IGEN ! DEFFNING is on the list !! ^^ <3 <3 
 
=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 
VILL UTVECKLAS KROPPEMÄSSIGT! 
VILL UTBILDA MIG !
VILL HJÄLPA !
VILL KUNNA SÅ MYCKET helt enkelt.... 
Alla 3: saker kräver förberedelser.... De gör det extra intensivt... Men hårt arbete lönar sig..
Dock visa dagar känns de som allt str STILA ! ?! :// 
 
 
 

Klagar inte... ! :D men gnällig blir jag ibland då tröttheten tar över... Så... Nu pustar vi/ja UT ! PUST ...... ;D o tar nya tag igen.... vila från gymmet i går, mot min vilja.....
 
MEN inte mot kroppens vilja.... den behövde vilja så då skalll de få vila !
 
Growing is on the list not something else ! Like overkill myself.... ;/) 
 
 
******************************************************************************************************
känner inte mig speicellt bättre idag heller.... :(
Vila ! idag med... idag Ståt o förberett käk nu innan kvälls jobbet. 13-20.00 
Sen blire. på LÖrdag 12.00-12.00 på Söndagen. SEN MINA VÄNNER ska jag få TRÄFFA MITT KÖTT O BLOD ! ;-) systra in ! <3 <3 skall shopa loss ! =DDD 
 
TACKAR  även MMsports fot Daa *Good shit* *bild kommer i nästa inlägg. :)
 
 
Hur somhelst....  HA EN AWESOME FREDAG ! =D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0