Ursäkta de långa inlägget !! ;-))

Haaj everyone ! :) 
Dagen börjar med frulle som består av. 5äggvitor,kalkon, 2 knäckeb.b :) och de danliga vitaminerna.  :-) Foto: Dagens intag börjar alltid likadant. Gällande morgon intaget. :) massa kostillkost & mina astma mediciner. #teammmsports #innanfrukost #senstartpådagen #härligdag #astma #bodybuildingslady
Lagret har dock blivit större nu.... Inväntar mer smått och gott från MM sports & Body science !! ^^
 
Senare i eftermiddag har jag ett jobbärenden men annars ledig likaså som jag vart i går  och är "i dag" ^^ gött med minisemester för lille maj. ! :) 
 
I helgen vart jag i Lund ! :D 
Hos min syster, Marina och hennes kille Leo. 
Vi träffades käkade gott tillsammans, drog sedan hem igen fast hemfärden blev änu bättre då Marina följde med till Brma MEN inna det drog vi in till något som heter Candy People ;-) Jaaaa. Ni hör nog av det är för nåågot affär ! ;-) 
 
 
Åh, så bad men gott i bl.a. . :) 
Och här hr vi Vackra Lund ! :) Det fönstret som ni ser är öppet. Det bor dom. :) 
Här sitter vi och äter på Royal Thai inne i Lund ! <3 åååhh.... såååå 1000 mys- de vart/är ! 
 
***************************************************************************************************************
Nu har jag faktiskt gått och skffat mit Instagram också.... ;-/ hehehee, JAA,JAG VET ännu en grej.... ;-) 
Där heter jag muskelmadde. Där kan ni följa min resa från tävlingar till vardags och fram till tävlingar, såklart ! :-)) 
 
Ni som kickar in här från Instagram är är lite bilder från Onseason.
 
 
 
 
 
Lite bilder sen tävlingen och nu bilder från nån dag innan och bilder efter.... 
Innan.. 
Åhhhhh saknar all Ådrorrrrrrrrrrrrrrr som vart ÖVERALLT nu är dom bara lite här o där, lite då o då .... ;-/ haha. 
 
************************************************************************************
Efter....
 
******************************************************************************
Form nu...:) 
******************************************************************************************
********************************************************************
******************************************************************
****************************************************************
SAoooo, här blev de ett litet bildflöde så ni som inte sett Onseason och offseason på mig innan, får nån uppfattning av vad jag tycker är tajt fysik. Vart dock aldrig nöjd med hårheten på benen... Men det mina vänner det kommer, de kommer !! ;-)
 
*********************************************************************************
Ntw: de säger att det ska åska idag.... ;-/ 
********************************************************************************
 
Tillnästa gång vi ses....
Take C.... See Yaaa!! :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0