Känner mig bättre ! =-D

Yes !
Jag har käkat extra Carbs i 2 dagar nu innan läggdax, för att får tillbaka energin. i kroppen. Vilket har gjort sussen ! Tillochmed gått ner i vikt. ^^ haha !

Känner mig mycket bättre i kroppen idag, Men innte riktigt så pass så jag drog till gymmet alleredan.... Utan de blir vila i dag, starx til Natt-jobbepasset. fram till ef.m. ca i morgon så nu hade det ändå vatt försent . ;-) Nää men, jag planerade att de skulle väntas. "planen" att carb"a" upp sig har fungerat snabbt... HÄRLIGT !

I da är det ingen "äta"dag utan spar mig till i morgon då jag och marina ska till Malmös köpecenter ! ;D
Nää, hinner inte säga mer nu utan ha en super lördag så ses vi när vi ses ! ;-)
This one is todays stomach ! :/ <3
:) Seeyaa!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0