Info ! :-)

Söndag ! :) Och mina batterier har dött nu... i kroppen.. ;-)
Redan gjort PW ute... Bra start för att få igånga systemet Efter ett Pizza intag och snacks sen gårdagen. :)
 
Mitt styrkepass är oxå redan gjort ! De Vart Biceps och Triceps som fick sig en omgång. Klockan var 16.10 när jag började skriva dettta, men vart tvungen o springa o fixa lite i lägenheten så därför postas detta inte förrens senare vid, 17.45 ;-) 
 
Vikten ligger på 67.8kg i går,.
 
saknar dock min hårda kropp.. ;-) Men den kommer snart vara i sitt livsshape soon again ! mellan 2-3 månader tills jag börjar deffa igen. <3 ;_/) 
 
 
 
Jag känner faktiskt lite idag att jag måste klargöra att vid deffning så äts det absolut ingen frukt. Pågrund av fruktosen som hindrar fettproduktceringen att minskas.
Men nu när jag är Offseason så äter jag frukt. :_) Och dricker jag mjölk, eller snaraare ha mjölk i nåt. Det kan vara allt från mini mjölk till den röda o fettaste. (dock sällan) den fettaste. Men när ja är Onseason så är det bara Mini mjölk, om jag tvungen ska ha det.. 
Btw; Älskar äpple ! 
 
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Hur är mitt mat intag?!
Mitt mat intag är alltid baslägande. Så att säga proteinet, fett. kolhydrater är alltid där. Ja går utifrån det sen när jag är Offseasn med men jag tillägger DOCK mer kohydrater, o mer fett i bl. Och givetvis mer som inte ska vara med i bland. Men Är oftast ganska duktigt på att hålla mig strikt på vardgen o käka strunt på Lördagen. Dock om jag skulle kränga mitt i veckan så har jag ingen direkt Lördag -då jag kränger utan då minskas den drastiskt ! ;)
 
********************************************************************************************************************
Nytt om träning..? Joo, nu har jag kört ben 1 g i veckan i 3 veckor ca. ;/ *för lite* VILL mer ;P så tryckt in ben 2g i veckan. Allt annat i mitt Tschema som jag sagt innan är desamma. Änsålänge ! ;)
*********************************************************************************************************************
 
Bilder på mig, innan jag beger mig från gymmet i dag, veckans bilder och dagens
protein Pannkaka ! ;-P  Och kvällens "Socker" käk ! ;-) 
 
 
 Take Care !!!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Diana Willman Göransson

Jag har ju försökt mig på en "deff" härhemma... Men -Jag misstänkte nästan det där om just frukt. Är ju mkt fruktsocker i det... Man lär varje dag;) Men försöker köra en egenkomponerad kost- och träningsschema här och verkar funka galet bra i jämförelse till alla delicatobollar jag förr tryckte i mig. Haha. Inte som att jag skall tävla direkt;)

Svar: Nej... Jag menar inte att hacka er på någon. Jag syftade mer på ordet, deff ! det är en tävlande atlet term. O i sitt syfte att hålla protein, fet högre och kolhydrater lägre. Man kan går ner på allt bara man förbrukar intaget, dock behöver det inte betyda att alla dieter är bra. Men det jag först skulle komma till vart att när frukt, m.m kommer in i bilden så kallas det diet, el bantning. Dock tycker jag att du håller det tajt o bra ! :)
Madelen Nilsson

2013-08-25 @ 18:06:38
URL: http://levelup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0