HAeeeeej ! :-))

Nu har det gått 5 dagar sen vi sågs sist. Hm.. Låt mig se var vi vart sist?! 
Jo jag sa att jag hade lite planerat ut över tävlingar. :D
 
Som jag skulle berätta senare eller på det andra blogg inläget, Vilket vill säga detta.. :)
 
Jag har gått och jobbat inom handikappasomsorgen nu sen 2011 (2010) Började jag smått inom ädlreomsorgen. Men fick mer veckovis utöver sommarvik och vik efter 2010 sommarvikariet. 2011 slutade jag på Komvux, läste upp mina betyg där o tog examen! :D sen har jag sökt till Pedagogoik utb. sociologi ut.b. rehabiliteringsarbete inom KTB. m.m. nån ligger i Malmö, Lund. Eslöv. Bra pendel avstånd ju . sökt utb.b detta året med såklart men också en massa kurser. :) ja, ja ska komma till saken. ;D
 
Nu har jag inte kommit in på någon ut.b. men kommit in på 2 kurser dock 2 likadana så får avboka den andra ;) är reserv på typ 8 st kurser.... :/ Så i Höst på HT kommer jag börja plugga igen.
 
Kommer fortfarande jobba som kontaktper.s. och jobba så mycket jag kan vid sidan om. Vet ju inte om jag kommer på fler än. så hur många procent jag studerar är inte klart än Men än sålänge så har jag 30 HP alltså 50%. Vill gärna komm in på den som heter Rehabiliterings arbete inom KBT ! Den är på 100%. :-)
 
Ps: har någon nåt tips om någon liknande kurs el utbildingar så Hojta gärna till här el på min Melj adress. :D 
 
 
Jjaja, nog om det. Blev inte så möt Bb bodybuildings snack idag inte men jag är ledig (om jag ej rings in ) i morgon iaf. så då kan bloggen nog upptas igen, så kan det bli mer på byggnings punkten. :/)
 
   My shape right now...
My wieght now is 67kg gick ner 1.7 kg sen förra lördagen. Like I said Jag kan gå upp allt mellan 2 till -nästan 3kg när mensen den är på G. Men går sen ner det ila kvickt igen. ;_) 
************************************************************************
 
Nää, ska fortsätta kolla på Trollkarlens lärunge ! =/) 
Dont forget my name on Instagram too, muskelmadde. 
Take CARE  everyone !! And I`ll See Yaaah! 
=/)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0