Formkoll & planer inför 2014 :)

Fromkoll som jag lovade innan i dag ska jag minsann hålla, hålla ordet till det alltså ! ;-) 
Blir ju för bövelen mindre tid till att när jag säger att det ska ske.... Lustigt... får sluta säga och bara skriva när jag kan helt enkelt.. ;-) 
Min dag har varit bra. Berättar mer om vad som ska hända nu till höst Nästa gång vi ses. :) 
 
Tänkte berätta mer om dags formen. den känns slät ;-) all knoter och rippning är i viloläge just nu ! :/ men muskelmssan känns ok förutom att den ska bli större. :/) men bra och bra tryck i sakerna även utan pump. GÖTT !  för då vet man att det verkligen börja bli mer o mer muskelmassa.... ;-)
 
Vikten ligger på ca 68kgg nu, vid vägningen i Lördags. Den ligger nog något lägre igentligen då jag fått mensen och går då upp i vikt ! :/ Känner mig så jävla ballong aktigt varje gång det sker.... MEN de gör vi la alla !? :) Känns och ser inte lika farligt uppblåst i dag iaf, vilket gjorde att ja tänkte ge er bilder. :)
 
Mina planer inför 2014 verkar bli att Tävla i BMR i mars 2014. Inte riktigt fullt sppikat än men ganska spikat ! ;-) Jag har mål som jag vill uppnå med min kropp tillsdess bl.a. få bättre symetri o bättre massa. :) 
 
 
 
 
 
 
 
 Ok. synd.. Alla bilder som skule varit med gick ej att föra över konstigt nog men det de får komma med nästa gång i stället ! ;-) 
 
 
Take Care 
See Yaa ! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0