F**k tiredness & kick ASS !👊

 
 
Halloooo!!
 
detta blogg inlĂ€gg skulle vara ute för 2 dagar sen, jag hade dock redan bloggat pĂ„ den dagen men Jag trĂ€nade axlar, traps, tirccor pĂ„ kvĂ€llen sĂ„ blev sugen pĂ„ att skriva ner min energirika trĂ€ning men ACK SÅ tradigt dĂ„ det e gick för min dator Ă€r pajjj-sönder igen :( har bara in mobil (men skriver ej frĂ„n den dĂ„ allt Ă€r fan för smĂ„tt. ) ;S har ocksĂ„ min sambos dator att skriva pĂ„... 
 
I gÄr blev det med ett kvs pass. Rygga fanken fick sÄ den OCH jag tegg ! ;-)
som jag nÀmnde pÄ fÀjjan.. Gött att man inte bara Àr flÀskig utan att det hÀnder grejer med ! ;-DD
No pain NO GAIN !!!
Reklamerar för Mitt TEAM MM Sports & Body Science ! :))
InvÀntar fler produkter som komma skall ! :)
 
<3 Min Kar Àr pÄ sprÄngen inför Dec & LP ! SpÀnnande.....B-) Han Àr bara i början Àn sÄ lÀnge....
Jag Àr sÄÄÄÄ stolt över honom !! Han Har verkligen visat att ingeting Àr omöjligt....
JA sÀger bara till ALLA  just nu... Det Àr hans hand. Han bröt ben i handen och fick sÀtta i dessa. Absolut inte hel för att kunna anvÀnda handen pÄ max Àn sÄ jag sÀger till ALLA !  VILL MAN sÄ KAN MAN ! PUNKT slut!
 
Manligt att ha stark vilja ! <3 My Hero !
 
BTW: tycker bilden Àr lite lÀskig. Han sÀger att jag Àr en fegis.... ;-D
 
 
//Ha D gott !
See Ya !!
 
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0