7 weeks and 4days out!! =D

Hello! Hello! HAJHAJ!! 
 
Hoppas allt är bra med mina läsare...! För det är det med mig...Snart loading day ju, exakt 2 dagar kvar...! ;)
 
Tjattade om att Deradslooks skulle komma in i håret mitt. Det har det både gjort och tillochmed tagits bort igen... ;)
 
Visst kan man ha dom i längre än 4-5dagar Like I men behövde tvätta håret och vågde ej göra det med Dreadlooksen i, för att det är syntes hår.
 
Men som jag också nämnde så skulle jag variera från detta håret till Dreads sååå.... Its all Good! ;-) 
Btw: köpt gul med rosa glitter i med. ^^ 
Ska visa en bild på håret här i dag. 
 
7weeks and 4 days out now baby so It`s on.....
 
 
 
My Dreadlooks-hair
 
And without Dreadlooks..... ;-)
 
 
Visa upp mitt fina Linne på mig från mitt Team MM-sports här med! =) 
 
Och såklart tjocktröjan där upp, som det står MM-sport på är jag glad över, är från dom. ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lite gymfoto till, fast på formen då.... ^^
 
 
 
 
 
Inte denna helgen men nästa helgen igen ska det någ tas formfoto så som jag gjorde från början för o se vad som har hänt hittills, tror jag... ;9 
 
Inflamationen i ryggen har inte givit med sig men går på inflamatoriska tabletter och lite där till för o hjälpa skiten att iaf ( om det inte vill försvinna helt ) iaf lidra smärtan. 
 
De sist dagarna i förra veckan fick jag ba köra Cardio då ryggen inte kunde va med om något styrke, men denna veckan har jag gjort styrke o Cardion som vanligt..... Visst säkert grejerna jag tar som hjäler till med det men ba jag kan köra mitt race ända fram till målet, så är jag SUPER HAPPY!!! 
Sen kan jag vila helt but not GET! 
 
 
Gjort PB i hantelpress i veckan, och i bänk.... Och mentalt! ;) Super nice! 
Fortfarande icke nöjd men happy! ;) 

*******************************************************************************************************************************
Skickar kämpe-styrka till min vän Johanna Joansson! Hennes första deff, hennes första scen framträdande Like I med förstås....! <3 
Keep going and just keep rolling and keep the head up high...!! 
********************************************************************************************************************
 
 
 
//Bye!!! =))
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0