11weeks and 4 days out!!

Jag har inte så mycket tid över för att hålla på att blogga känner jag.... ;-) 
Men gör ett snabbt försök till att visa er vad som har hänt på 11veckor + 4 dagar. ;-)
 
Blire bild race strax..... Först Innan ska jag berätta att regristreringen för Alströmtrofen börjar nästa vecka, gott folk !! :/) f**k YEAHH !! B_) 
 
Men först till kvarn är det som gäller....!!
De andra får inte tävla denna gången... Only 10 women bodybuildingers can compiete this year.... :/ So wish me luck !! Hope I am one of them 10 BB Ladys..... :)   
Helt sjukt anser jag.  1/5 Maj öppnar regristreringen !! 
Åh, när den 1/5 är kommen är jag på min 12:te vecka DUDES!! ^^
 
Väntar ivrrigt på att benen ska släppa mer och mer... 
Dom släpper fettet sakta men säkert men jag vill mer än sakta men säkert MEN både jag liksom (säker) ni vet att man måste låta visa saker få ta tid..... ;/ 
 
Tillägger att kroppen absolut på ben + rumpa har släppt ner en del men jag ska tävla i BB åh, då krävs det, +att jag vill att dom ska blir riktigt hårda !! Blir någ aldrig riktigt nöjd där ändå förren rippor på röven kommer.. ;P  
*men kommer alltid komma nämre mina mål gällande hårdheten på benen med efter var gång min resa till tävling sker.... =) så Vi får se hur dom bli denna gången... ;-)  
 
 
 Tilläggger också att jag har en underbart fin Sambo-man som orkar med humörsvängingarna, eller orkar och orkar nää, men iaf accepterar och älskar mig för det... ;-) <3 + att helgen somm  vart var väldigt härlig!! Kolla själva..... ;-)
 I think my boyfriend want`s to eat me up.... <3 ^^ hahaha! 
Two Tired eyes and Two Crazy eyes !! ;P lol
 
********************************************************************
********************************************
Saoo, I`ll See Ya!! :-)) 
And wish me luck !! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana Willman Göransson

GRYM form!!! :D:D

Svar: TACK !! ^^
Madelen Nilsson

2013-04-25 @ 15:45:00
URL: http://levelup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0