Never give up!

Gymet blev inte i den vanlig lilla källaren utan i Näsum med Johanna Jonsson,
Min kompis och min sambos kusin. :-) 
Vi körde pecssen i hop.
1:övn, Cabelcrossen: flyes - 4set repsen över 11.
2:övn, bänkpress i smetten. 4set Alla reps minst över 11.
3:övn, Cabelcrossen-flyes nere ifrån 4-5-set många reps - pumpa ut de sista.
Sen byggde jag vidare på bredden min, och J:et (johanna)  byggde vidare på Triccorna.
 
Nu lite bilder från veckan:
 
 
 
 
 denna togs dock inte i veckan men resultat från att aldirg ge sig. ;))
 
I morgon är det formkoll på *hanen* Inte länge tills DC och LP nu ni! :)
Kör nu in i det sista everyone. :)
Ha nu en awesome helg allisammmans!
See Yaa!!  
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0