posering!!!!! + ;)

Tjenare, hallo, hoppsan! 
Hoppas allt är bra med mina bloggläsare... ! :)  

vår jobbekisse! :-)
Ledig i dag,nice men 18.21 är klockan nu... hm, aa all tid går till alll förberedelse och all träning-mycket träning och fokus på de sista nu.  *Pusch it to the Limit* 

I dag blev det Posering i 1 tim +
Magträning 22 min+
Slutligen Cardio i 60min, 1tim!
Och nyss ett till Cardiopass på 60min!

*Så Nu är all träning för dagen gjord!
*17.42 vart klockan när jag kom hem o all träning är gjord, och sitter nu här och skriver! :)

Poseringen gick bra i morse, och de kommer bli bättre.

De gick jätte bra med det, ba lite seg i början...
Öva,öva, öva är ett måste på poseringarna om jag (man ) vill att det ska bli bättre.

Fakta är att gör du poseringarna fel så kan/drar det ner din fysik till de sämre, än vad du igentligen är och har och det vill vi ju inte!

Såå Öva,Öva,Öva!  *Pusch it to the Limit*
-------------------------------------------------------------------------------
Baa för det så har mina jädra utslag kommit igen.. :(

Jag tål ju inte,  ja vad heter det...??

Nee nu kommer jag inte på det

men de materialet som är i alla underkläder,

Bh:ar i vissa linnen o.s.v... Utslagen de kommer och går. 
Något jag alltid kommer få leva med...
Tråkigt när de kommer ba.!
---------------------------------------------------------------------------------

ok.... listen to this: ;))

På gymmet i morse när jag stod o poserade, framför speglen med musik i öronen (proppar) ;)

Så vart det en kvinna (döper henne till *E*) som höjde ögon bryna på ett *positivt sätt då*;) 

(ja var ju helt uppe i varv o fokuserad på alla moves and so on)...  

*E* (som jag döpte henne till)  tyckte iaf att detta var så otroligt coolt, och beundrade min kropp och tyckte vilken resa hon (jag) gjort o.s.v.

Hon blev ju exalterad så hon gick iväg till en annan kvinna på gymmet som hon då kände o drog med henne för att smyg titta på mig. ;P


de stod o kollade, o hahaha ja, ja märkte då inget...  men de gjorde ju inget ändå.. ;)

*Iallafall...

Kvinnan som *E* 

hämtade sa; att de jag gjorde var fusk.... :/?              

Och utryckte sig; Ja, de är ju fusk, då man ska vila men ändå träna....

*E* sa då; vadå fusk... Det har väll inget med fusk o göra!? Jo hade kvinnan sagt. 

(sen vet jag ej vad *E* sa mer)

Men kvinnan fortsatte 

Man ska ju vila me, och inte bara träna man ska ju vila och träna. !
---------------------------------------------------------------------------------

???????????? vet ej vad ni läsare tänker nu.... MEN HALLO!? hur hänger detta ihop? 
 
De var iaf *E* som sa detta till mig
(sen när jag märkte att hon hojtade på mig) ;D


Men hahaha konstig hur folk de tänker i bland. ;/ Undrar lite hur allt annat tänk och grejer fungerar eller ser ut när man kan slänga ut något sånt häran...

Gör inte ni det!? ;)) I do!!! 
------------------------------------------------------------------------------------

Bild race?? ^^ okaj... 

avslappnad kv:s mage.
  Söndag bild, sent på gymmet efter helgjobbet.

-----------------------------------
Bilder från gårdagen efter min solarietid!=DDDDD *love-love*
 bra tryck efter solning man får, testa de ni. XD

*tänkte avslöja min nuvarande vikt och hur möt jag har rasat i vikt o.s.v. i helgen
- så ni ivrriga saker kan lugna er.. ;))

Nu blir de en tripp till affären med, ;/
måste ha färska broccoli!! ;P
sen food.. mam-mmmmam- mums! ;)

Take Care.
See Yaa!! 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0