My pictures are here ^^ Enjoy! X)

Fotona är komna och uppladdade o klara så nu kan ni få se dom. :)


Håll i hatten för här kommer dom! ^^


*Bilderna är tagna från Gymet-Livshjulet i bromölla
 Och i Sernys studio som befinner sig i Sövesborg.

Enjoy. :)  




 all the Crasy faces are going up here to. ;D





 De vart så in I *Häll-(lite)-VETES kul att göra dessa!! =)

 

-Har aldrig varit i denna form som nu så Kom i mitt livsbästa form så upp med tummen för det! =)

-Men fy så mycket jag ser som skall växa o bli så mycket bättre (vilket ja ska kämpa/kötta med att bli nu) :)

-Men bilderna blev bra! haha kritiska jag!
*så är det när man har en bild i huvudet och stor planer! ^^





Som ni kanske anar så tar detta tid... Jag har jätte många fotona så kortat ner dessa jätte mycket men blir absolut en del här... ;)
avrundar med någre par fotona på min fotograf Serny (tack så mycket för du ställde upp) och min fina sambo Kristoffer Jonsson som skall tävla om 3veckor nu!!!!!! :)P

Innan någre Studio foton. ;)



Jag Och fotografen! :)


Min stiliga Man, Kristoffer.  Jag :) o Serny... :)
Serny, du skall kanske följa med oss till gymmet nån gång o få ordning på grejerna. ;D

:) Balans kräver en del poser. HAHA eller bara en sprallig Madde! ^^ 

 Dax för mig att laga lite mat så boxarna blir klara i tid för jobb om en timma!! ;) skulle handlat här imellan, men bloggen fick ta den tiden (verkade de som) ;)


-----------------------------------------------------------------------------------------------
Hoppas ni haft de nästan lika awesome som jag-vi haft det! B-)
Have a good one!
Take Care and.... I Se yaa!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0