Haj!! :)


Sen nya tänk och mindre energi ;)
så har de blivit lite andra "bullar" sao att säga ändringar i styrkepasset. 

Kör inte bara en muskler grupp o supersetar med utan kör en tungt muskel grupp och andra mindre där till... 

*T.ex i går köttade jag ben + "svank-rygg"+ bröst = tuff som f*nn men fy fan vilket gött HÅRT-gympass de blev!!! B-)

*Och i dag (nyligen) ;) blev de Rygg + baksida axlar + F-axlar + biceps.

Tufft men väldigt skön känsla att få de gjort på denna deffnivå men är på nu, så att säga mentalt är laddad och super taggad =DDD Ba knuffa och puffa 5dagar till. ;)

 Mycket bättre triceps pose nu efter rätt grepp, men fortfarande inte helt rätt.. ;/ ska vrida överkroppen mer bl.a. 05/19!
---------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------- 
---------------------------------------------------------------------------------------------

 fått bättre shape på bullen nu. 

-------------------------------------------------------
Spänd och avslappnad mage från olika vinklar, nytagna - 05/20

    
 

------------------------------------------------------------------------------------------------
Skänker en tanke till min fina sambo!<3 
Som snart ska tävla, och han är i kanon form redan nu, helt sjuka ben har han!! :) 
Får ta o slänga upp nån bild på hans benbilder med nån gång nu innan tävlingen. 

*Jag vill bara nämna att jag uppskattar allt du gjort och gör för mig,
och är otroligt glad över vår resa tillsammans oavsett vad! <3
Glöm ej det! <3 *Kärlek till dig*  

 

Ha D gytt!!
See Yaaa!! :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0