*Only 12days to go* ;D

*Ba 12dagar kvar nu* ;DP

På min födelsedag den 24maj smäller den sista dagen på deffen av + *SÅKLART* det jag har förberett mig för..  My photoshoot!! B-)

Yeah....!! 

Lite form bilder från veckans gång.
 
=blivit hårdare-yes I have, baby! B-)

benfotona är tagna för ca 2veckor sedan...

Känner mig hårdare nu!
Men absolut inte som jag hade viljat vara men, bättre lycka nästa gång!

+ att även om jag inte är där jag vill/hade viljat så har jag gjort mitt
bästa och följt ALLT efter punkt och prickar.

++++ att jag är i mitt bästa form hittils så... de är ju sten tuft. 

För ni som ville veta vikten, listen up. ;)

* Vikt 59kg nu, gått ner 7,4kg + alla centermeter omkring rumpa,lår,mage, o.s.v. 

på 10veckor. 2månader och 2veckor. Inga ätadagar = just do it!  ;) 

--------------------------------------------------------------------
(Kroppen tackar någ mig för lite vila sen)... Tror jag. ^^
---------------------------------------------------------------

Dagen efter blir det en rejäl köpelista inför bakning,

matlagning m.m. till mitt 25årskalas som ska

ske i mammas hus på Lördag... Så full rulle. ;S hehe 

OOO oså får vi ju inte glömma att den 25maj på fredagen

där, så är det HELA 2år sedan som jag la

ifrån mig "cancerpinnarna" mmmhm Ciggen!!!

ooo HOOOJA, jaa,  :DDD vad jag klappar mig sj på axle-

j*vlen!!!! B-)) sjukt stolt! ;)

------------------------------------------------------------------------

Så... :) idag är det tioveckaor sedan som jag började med deffen. 
Den har gått väldigt bra, med tanke för o vara en deff. :))) 


Balans är återigen *påpekar* jag - igen är väldigt viktig...

-Vilket jag haft. Och då kan säga att jag inte behöver gå runt
o känna mig komig "dietkomig" utan ba trött- o vanligt diet känande.

-Hungerkänslan är skarp i nuläget o har vatt det nån vecka till o från
men nu kvar står den, men så är det ..*you know* No pain no gain. ;P

/Ni som deffat innan vet vad jag snackar om. ;9 I think...!?!! ^^  

---------------------------------------------------------------------------
 
Någon som undrade hur fotona skall se ut, ;)
-de ska va gymbilder på mitt gym. :9
-Och de kommer vara med hantlar och med mycket
*smått och gott där* ;0)o.s.v.
-MENNN Deeeeee får ni la se, vet jag!) B-)

te.x. på bild;   

+ att det ska bli poseringsbilder och annat  i min fotografs studio efter det! ;)
<3 längtar <3
---------------------------------------------------------------------------

LÅÅNGT BLOGG INLÄGG NU, ;P så byebye! 

See yaa!! :))

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0