My *day* is gone and more tocome!!

Haj o välkomna till vilse i min egen trägåd-** ;D en rolig fras som jag brukade köra med som yngre.

Men de dyker la upp lite här o där nu med märker jag! :P


Allt har gått kanon, både i dag och hel helgen (men full rulle) och givetvis på min fotodag i Torsdags! ^^ 

Den var helt super god! ;D/bra skön/ och så allt de positiva den kan få! ;) 


****Ska bli riktigt kul o få hembilderna sen och få visa dom, ofcourse! ;P 

Kan dock bjuda på lite andra goa-bilder från den dagen och från hel helgen. B-)
   
Dessa vart precis när vi skulle dra dit!!:D såå in i BOMBEN LADDAD... =D




Dessa underbara ord på ett helt vanligt papper *Ett bevis på vad ett helt tomt papper kan göra en helt uppslukad* <3 om rätt person skriver dom. ^^
Fick detta dagen innan min fotodag/födelsedag. X-)



 ;) hos mammsi och förberder inför kalaset som skedde igår(lördags)-mitt 25-års kalas. ^^


Laddade med lala-Maraoubo och en Coca-Cola. ps: första gången jag trycker ner ett helt 200gramare rätt upp o ner, eller ska ner på en gång... MM jag ljugerom jag säger att de gick lätt! ;P
 ;-) mammam=yum!

I Sernys studio; 

utanför, Serny.studio.


Lite gott & blandat! =/)
Jag har så möt bilder nu från helgen så vi får ta lite på nästa blogginlägg med.. annars blir la detta ALDRIG klart.. ;P

Hur som helst. Jag vägde in på 56.7kg.
Ramlade av 10.5kg på 11veckor, 5dagar.
Många centermetrar på rumpa, o lår,
Aldrig nöjd ;) men jag kom i mitt livsbästa form hittils så... De är ju bra! :-)
------------------------------------------------------------------------------

Än sålänge har 2012 vatt de bästa året hittils... ;)

And more tocome baby

so dont forget to take a look at my blog and se what I do next!!! =DD you never know what I do! ^^

Se Yaa! :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0