beställning!!! =DD

2: packeter till bara mig!! :D
1 från fitnessbutiken och 1 från gymgrossisten.


ps: ont om tid i dag(nu) så detta inlägg får gå smort och lätt. ;) med andra ord kort blogg inlägg! ;)

men men lite ändringar kring min deff nu fram tills fototagning är 2cardio pass om dagen och

såklart styrketräningen!;) ingen ändring på maten *den ska vara precis den varit heltiden*  la in

extra cardion denna veckan så jo, trött blir man men ja gör vad man måste göra!

*just do it*



jaja, här har vi packeterna i alla fal! ;P

 ^^  
= Mirco Whey protien kokos-choklad, nysmak, för mig;P

hoppas den är super god nu som jag tror den är... :S O-mega 3, RipedCaps, Extend, Coffiene pulver,

och en No produkt! ;D mmm yummi. De ska bli gott och spännande att testa detta nya. :)))


*allt äro ännu godare nu under en deff* - men säg något som vi inte vet, va!?? B-)
 

Evning stomach.. För att vara mitt på dagen, så vart magen ganske bra. ;S


-sambon legs.... ;) yeahh önskar de vart mina ben!! 


 ;p like the face!? ;0
- bilder från veckan, blir därför lite många i bland... Men vaf*sen jag tar för lägga ut

men sen kanske jag ej bloggar den dagen så då får de la väntas på att få invigas. haha! 

Bilder från gymmet i dag: ps: as svårt o ta på sig själv ju.. :/ när min längd inte är upp till hyllor och där man vill/ 

kan sätta kameran på är för hög så oftast blir bilderna... BLÄÄ. men men här är någre.:) 

 


neepp ha en bra/fin fredag nu gott folk...

*Jag vart ledig från jobbet i dag:)) lovely! 
så jobbar nu hel helgen, start på lördag...

*ps: kommer bli mer fokus på poseringarna med, med hotpaints o grejer , vill ha poseingen  igång... Så de slängs nog upp bilder på helformen snart. 

yaya, well I See Ya!! :)







  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0