Lika bra.... ;D

Och skriva ner några ord här på bloggen nu när man ändå sitter ner och käkar såhär hemma på dagen.... Ajemensan jobbar kvällen i dag, o morgon to morrow. ;)



Nyligen kommit från Branthallens gym... så drar ner mig en stor tallrik bränsle nu efter de fetta ryggpasset/axelp:ss,t =D HELL YAEHH it feels awesome right now with my training..... :) <3 



KÖTTADE SOM EN DJUR I DAG!!
///////////.... B-)


Latsdrag, 16-20reps *5set

Latsdrag bakom nacken, 16-20reps *4set.

Latsdrag med rep cabelcrossen, 12-15reps *3set

Hantelrodd, 10-6reps *3set

sen körde jag en maskin som tar som både rodd o lats (glömt vad den heter) *3set iaf och 12reps. 

Sittande rodd, 12reps*3set....

 /helt slut nu, där varrt jag =0 MEN jag skulle ösa på med ännu mer... SOM BESTÄMT!! ;)) 

Marklyft,12reps *3set lättvikt 50kg

och så nu börjades det med baksida axlar (och lite frams.s axlar) direkt efter... !

Superset mellan sittande upp o ner vänd hantelflyes och stående enarms upp o ner vänd hantelflyes. 12reps*2set.

Sen... Stående baksida axlar i cabelcrossen med rakstång. *2set 10reps.

Superset mellan sittande axellyft åtsidan i maskin och stående hantellyft åtsidan. 22- 25reps *3set!!
 And now I was done!! soo Tired and done!! :)


 Strike a pose! ;)  bilder från början av veckan..


mhmm, får la kanske föröska komma ihåg kameran nån gång när jag är igång.. Dock som roligast när man är som tajtast... o de lär ju bli inom snar framtid!!! ;D

Have a nice evening, Now its time for work!!
Take Care and we will se yaa!!! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0