halllojsan, sängelojsan! :)

 hallo!
Snabbis på listan i dag.... Dax för sängen, den kallar allt efter mig! ;))

har tamed fanken fått inflammatioin i vader, sidan på skenbenet.. :/ mm mindre bra.. men gör mitt bästa nu för att de ska gå väck så gåcardio ute slutet, få la blir cykling om det ska bli cardio över huvudetaget... ;( 

Rygg i dag!! 

Latsdrag 4set* 9-12reps
latsdrag 4*set 915reps
sittande lastdrag i cabelcrossen, 4*set 12reps
Hammerstrange,maskin, vanlig 4*set 10reps och enarm hammerstrange, 4set* 9-12reps. 
Rodd i maskin  3*set 10-14reps
och slutning sittande rodd, 3*set 9-12reps

And thats was all for this back-day!! ;)

innan jag avslutar detta nu såå bjuder jag på nån bild till.

    börjar direkt synas på pecsen när man droppar ner igen. ;)

 well,well, Hop you have a great day to day!

... några kilo mindre där jag! ;) allt går bara motivationen är där, o disciplinen skapas!!


Take Care and I will Se Ya!! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0