irriterande/AWESOMENESS!! ;s

hallo everyone!!! :)) Upplyser er bara om att jag är på jakt Efter en ny blogg då denna bara krabbar HELLLAAA TIDEN... :( sååå tråkig! Eller om denna bloggen plötsligt beslutar sig för o fungera, KANSKE JAG BEHÅLLER DEN... ;/ men men hur som helst.... Jag hade jätte gärna visat er bilderna från Alströmtrofen och video klipp och mycket mera om denna ´bara hade tillåtit det, tyvärr fungerar inte ikonerna eller något för utom att skriva... BTW; utan attt ändra text format då... ;/ Sambon han vann senior-långa klassen if:)))) helt sjukt vad glad jag blev! (kommer visa er bilderna fårn denna dagen så fort jag kan.) Och jag börjar komma tillbaka i träningen igen.... =))) Vi har också hinnut fått oss en som sponsrar oss med!!!! ^^ = AWESOMENESS!! B_) -------------------------------------------------------------------------------------------- Mina planer nu framåt är att bygga mig bättre, växa så mycket jag kan nu fram tills nästan deff då jag faktiskt ;D ska tävla!!!!!!! ;DD, Mitt nyskrivna T-schema ska jag bli färdig med i dag, så de sämsta kroppsdelarna kan bli bättre.Prioritera alltid det du är mindre bra på eller i detta fall är sämst på! ;) lovely when the bad parts of you feels better and ARE better. ^^ YEEAHH well have a good day everyone!!! See Ya! Bye. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0