Alströmtrofen på Lördag, roadtrip tomorrow!! ;-)

hajsvaj.

Slutade jobba för 2timmar sen. 

Tänke göra ett snabb inlägg här då vi åker iväg senför/eftermiddag i morgon till Alingsås och övernattar där på

Hotellet, sen på förmiddagen på Lördagen är det dax För Alströmtrofens tävlingen, Och min Sambo änteligen ska få visa upp sitt fina arbete. :-) 
---------------------------------- ------------------------ ----------------- ---------------


Körde ett benpass (och lite triceps) i förmiddags innan jobb. 
Gick bättre denna gången, (fått någon överbelastning i knä:et) som gör att jag får göra specialare så länge. 


Men det är iaf på bättrings väg. :) 

Efter benpasset (fokus baksidan och rööva) körde jag 2 övningar triceps, pusch down och triceps extention bakom nacken. allt i allo 9set.   



Efter detta så gjorde jag mitt 2:a videoklipp, ;-) btw; kul o filma.

*Kör Pusch down i cabelcrossen.
http://youtu.be/krvDMC0t_i4

Btw; tack Sammy som filmade. :)


NÖÖÖp! Sista målet sen BUMS I SÄNGA....!! ^^
Take Care and have a awesome weekend like me and company!!!! ;-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0