WWOWOW B-)

Haj.....;))

nu j*var fungerar denna jobbiga bloggen igen..... ;0 long time noo seen!
Min dator har/är på undersöking ( hos en datorkunnig kompis) :) så snällt.

så de blir vår(sambons dator) som används dock äldre version så har inte grejer som min har, eller kan ta emot... men men träning går på helt nya nivårerr! :9

Ajemen den har kommit tillbaka- I`m back! ;))

Ärligt så känns de ringrosligt nu när jag inte kunnat blogga på ett bra tag, 2veckor typ nu.... ;S
så jaG KOMMER FAKTISKT INTE RIKTGIT ihåg vad jag sa skulle ske här inne härnäst, men ka ana att ni är intresserade av Kristoffers bilder, bilder på 1:a plats på Alströmtrofen
. :)





   


ser riktigt bra ut, like a winner...:)



poseringarna satt han GALLANT!!!!! =D



<3 Han vinner på symetrin, hårdheten, balans, och poseringarna-som görs gallant!!!!



The number one.... ;))
neee avrundar med att detta var ett minne för livet denna resan och segern! :9

-------------------------------------------------------------------------------------
Avslöjar att även jag har bestämt mig för när min första scen tävling blir..;D
vilket blir början på nästa år, på Alströmstrofen!!

Hade i tanken på nu i höst men då får jag inte tävla i nybörjar tävling, så som Alströmtrofen, vilket jag vill för att får vara med på så många tävlingar som möjligt!  

så planen med att bli bättre är igång, och resterande blir planerat på vägen dit, ju mer vi närmar oss.
Denna gång ska min form bli lyckad!!! Go hard or go home:) 


Take Care and I See yaaa!! :) btw; my hair color is now pink! ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0