<3 My goals is to get soo much better!!


Oj,oj,oj.... Vilket benpass de blev i kväll!! ;)) just love the pain.. !! =D

Ben och vader!
Ben, fokus bak,..

Liggande bencurl 4set *7-9reps.

Benpress (för baksidan) press med hällen ch benen i hop. 5set *8-10reps.

Raka marklyft 4set *5-8reps

Back kick i cabelcrossen. 2set *8-9reps.

Benspark 4set *8-12reps

Vader!
Sittande vadpress 3set *12-15reps
Superset mellan Sittande vadpress och stående vadpress i Smitten. 3set *12-20reps

Done!



////////////////////////// great feeling after a great workout..... But! Soooo hard (so tired in my legs and calfs) to go home from the gym,... lol but I made it!! ;DDD


--------------------------------------------------------------------------------
En kladdkaka med polka-choklad serverade jag till kalaset för min äldsta bror i går.... Den är en hit i min familj men om den smakade lika bra igår som innan vet jag(vi) ju inte i med...
Jag och sambon
 en bar ist för en massa tårta. :)
..... Vi hade ju vår ätadag i lördags. mmm Jo vi kunde ju flyttat på den om vi ville, men nee ;) I (we) like ours saturdays! ;P

men ja kan lova att denna bar inte va så god.... :S plus att den innehöll för möt socker i min smak.. Det är jätte lite i mina jag kör med, om ja behöver.




 As länge sen jag kunde sola!! =0 (jag tycker att det är så varmt o gott) plus att min akne bli sååå jätte mycket bättre. :))

 en av mina mål.... ;) mmm yum,yum!

Ps: har ni problem med bakning eller bara vill ha nåt tips på nåt nytt o baka, så hojta till mig.. Så kanske jag kan ge dig nåt tips! :)


<3 här är hjärtat lite små sur för öronen är tagna. ;D 
     Miss you so much!

Now, I must eat again and get some sleep... So Take care and I'llMy goal its to get sooo much better then I am here at this photo!! And yes my legs is much better now so more to come. ;)
 se ya!! =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0