Ny dag, nya PB!!!! ;D

Som jag sa i går så skulle jag ju se if jag kunde göra några fler PB denna veckan!! :))
ANd.... (trummvirvvel) I did record to day too!!! ;P

klämde ut Pb i marklyft! ;)
Kände mig riktigt stabil idag med, i varje övning må jag säga.... Ja o på så viss bli jag ju starkare! B-))


7övning på ryggafan i dag allt som allt.:)
så här körde jag i dag! :))

4set latsdrag *7-8reps. 50,55kg

4set omvänd latsdrag (tar på ett helt annat vis) *6-8reps.40,45kg

4set marklyft,3-7reps. 80kg (pb) 75kg på 2set, 70kg sista settet.  

4set T-bar 45-55kg (Pb i 55kg) 5-7reps

3set hantelrodd 5-7reps.

2set latsdrag 7reps.

2set sittande hantelrodd(drog deffinitivt ut de lilla jag hade krav i min stackars rygg) 

Men nu kan den väx,väx,väx, väx...... Växa ännu mer! ;D 
 
                                


Helt inne i min serie
 revench!! :)) spännande....


Yeah,Yeahhh, well Take Care and have good one.
bye... :)

Kommentarer
Postat av: Dieseldoris

Grymma bruden!! :D

Så jag tar å säger grattis till PB igen ;)



2012-01-28 @ 02:34:41
URL: http://dieselandtraaash.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0