hallo alla hantelfreaks... ;))

Julen och Nyår är nu över....

Den nya veckan av 2012 har börjat....
 och ett nytt protien har smakats. ;P tack love.<3

Plus... En ny :: schakeeeeeeeee! B-) I like yellow!!
Mitt nya upplägg angående mitt livs schema. ;) är inte som de brukar... Not a student anymore... hehe inte förrens i HT 2012 igen iaf.. ;))

Arbetslös än sålänge.... Men inte länge till, I hope... Och som de ser ut nu ser de ljust ut iaf.. But I/ we never know! :S

Lite bilder sen jul o mellan dagar till nyår.... De kommer här snart.

Nu är det skärpning med detta sötsug.... Näst intill smackat sött nu i tredagar.. :/ så besviken ja blir på mig..

Ska ja håller en normalt hyfsad form och ha hälsan i schack måtte jag bara ha 1: normal skräp dag i veckan..... Inte mer.. !! 
med det menar jag ingen mat med socker el bad-carbs...


 en dålig söndags skål... Men de va gott just då! :)

o en vanlig måltid.. ris, kyckling, böner, grönsaker... knäcke-kokta ägg o 1 äpple. ;P


 Crimson den busen är typ frisk nu... Lite mager fortfarande men de kommer sinomtid.... och förkyldning är nock väck nu.. :)) väntar bara på att han ska vilja leka normalt igen med.



Känner mig extra mjuk runt magen nu när jag drog i mig sockerartade matfromer i 3-dagar... men De var bara en engångs förteelse. !!!



Peppad till gymmet i morrn!! =D

* just nu ligger katten i min tjock tröja.... el aa sambon tröja.... men ja har den.. ;)
*

Pssssttt.. Han nannar nu.... `.``


.... Skräpning--- Tomorrow är de nya bullar.... ;)) I dag vart de vildag såå nu hoppas ja på någre dunder pass i morron!!! B-))




........... ;)

Hope you had a great day....
Take Care...
SE ya!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0