ska försöka uppta bloggen igen! ;)

Blir lätt så här (har jag märkt iaf) ... När man inte jobbar så är jag på gymmet o.s.v. ;)

o tiden som blivit över har jag inte kännt för o sitta här o skriva.... Sen är det la kanske lite med så här att, deffar jag inte så är det ju bara foton på träningen i allmänt (iförsök till o grovna till) ;) + lite matinlägg med! ;P

men imed jag ej har haft så möt fokus på det när jag tränat (alltså kameran, foto oså) så har de inte blivit så möt.


+ att denna dumma människan som snott mina bilder osåviadare inte gjort något med det, alltså ingeting hänt...

Men jag har anmält bilderna, Många bilder!!
Men INGETING har hänt! :00
f
ö
r
d
j
ä
v
l
i
g
t
men men jag har bestämt mig för ej gå in mer på den dumma sidan bara för att jag ej ska bli så upprörd. de förstör ju mitt humör för de ögonblicket jag är där inne... :/

M
E
N
... Jag förösker se det så häran att... den presonen som tagit all bilderna måste ju tycka om dom, och min fysik... Annars hade han/hon la inte tagit dom!???
och. Jag är ju den som är mest poppis där inne. och betyg 10 i många bilder!

Känns ju bra, för jag vet ju att det är *JAG* som har lagt de detta hårda arbetet för att uppnå detta!! så är de nån som slka ta emot komplimangerna så är det tamedfanken jag!
Svårt, att se det så men när jag väl gör det, då känner jag mig väldigt ödmjuk o faktiskt lite berörd.


jjaja, så ör de med det!

;) to morrow I`m gona hit my little shoulders at the gym so they can be much better and bigger!!!! :DDD
äldre bilder! 

/////////////////////////////////////////////////////////////
R.I.P 2012-01-15, Crimson!<3 17.30 1månad o 2veckor sedan!! :( miss you soooo, soo much!!!!!
<3<3

take care!
Se ya!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0