The shit! ;D

Haj hopp, gummi propp! ;-) Long time no seen::* Almost 2 weeks ago som jag skrev....
Mycket håll i gång dessa veckor som varit.
 
Har det inte varit tävlingar, Kristoffer kom 3:a i DC och 9:a på LP !! =))
 
 bilden togs någre dagar efter DC.
 Denna bilden är fredags natten till Lördagen, innan hans fyllning påbörjar! Bara jag som käkar en utav mina måltider!! :)
/ så har det varit mycket jobb, och har det inte varit det så har det vatt sjukdom.. :/ mindre kul......
 
Men men nu mår jag bättre, inte riktigt frisk än men bättre.... Körde igång med träningen igen i Lördags då jag inte tränat på 1 vecka för jag liggat sjuk....
 
Jobbade dock Mån,Tis, Ons, med mycket vilja då jag inte mådde bra men ville inte missa dom jobben den veckan. Sen sjukanmälde jag mmig på Fredagen för o vila upp mig mer...
 
Ett överkroppspass på Lördagen, kalas för min fina syster som fyllde 20 år!!! :D hipp hippp HURRA! ;-) efter kalaset blev det För-fest sen ut i Stan för shake some asses! ;) De vart riktigt roligt !! Inte ofta jag är ute.... De märks,  både på folket ute, och på energin, även om det är sent för lille mig ! hahah ;-)
 
*Bilder från Marinas kalas! 
 
 
 
------------------------------------------------------
*Lite bildrace.
 dom nya brallorna Dcore. super sköna, sitter som ett smäck.... Dax att växa!! Inte sant. :-) Btw: ursäkta speglarna, men gymet har väldigt smutsiga speglar...
 
 
Nu är det inte länge tills jag börjar min färd till min första scentävling,  (har tävlat i body Open, gjort fotoshoots) men aldrig varit på scen, och det sägs vara THE SHIT!! . B) 
 
*Dec, Jan, feb,+ sen drar jag i gånga!!
*Taggad? SVAR: Ja!!! :-)
Take Care & See Yaa!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0