Long times now seen!!! :))

Hey everyone! Hope you all is good!? Now have I got my computer back so now Can I write on my blog again.... Great! ;;)))
was up! B-)
 
hemkommen från gymmet för någre timmar sen. :D Så skönt!
 
De gick såå himmla bra idag.
 
Nu när denna veckan gått så är det 4veckor sedan som jag skadade min högra axlen.
 
Såå  idag för fösta gången sen skadan körde jag änteligen *kunde köra* - Scallcrosser, med hantlar
 
och stång, även extentionbakom nacken. +Rak hantellyft. :))) wow vilken kick!!
Nu är den någ snart återställd!! =D  såå in i norden glad!!
 
Detta innebär att genom att köra de jag har kunnat köra  nu på 3veckor + INTE gjort nån skada på axlen.
 
= Lovley<3 but de anade jag, men vart osäker imellan åt. Men efter som de nu blivit bättre så är de absolut inget fel som gjorts utan ba gott! GREAT! ;D
 
*Hörde ett önskemål om att jag även nu offsesone skulle lägga ut matbilder, så lite sådant ska jag med ha i åtanke... :)
 
*Formen känns helt okaj :) svajar mellan 67,69kg lite massa har kommit så de piggar upp en. ;)
Även om inte allt är reko. ;P
 
I dag tränade jag tricpes och lite rygg- tjochleken, så rodd övningar. gött!
 
Vart så glad att jag änteligen kan köra några standard övning så de blev inspelat. ;)
gick tyvärr inte lägga upp dessa videos än  Så de kommer sen. :)
 
Take Care and I will see yaa soon!!! =)
SeeYaaa!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0