Insane!!! but awesome!!!!

NE MEN HALLO!!! ;) gissa vad Fröken M har ställt till med!!??? Jo.... HÄLLT KAFFE PÅ MIN LILLE DATOR PRECIS NÄR JAG FÅTT HEM DEN IGEN......
 
Därför inte kunnat blogga på fullpatte LIKE I SAID.... Sorrry, men de har sina förklaringar.... ;/
 
;9 de sjukaste är att den någ kommer att fungera helt och hållet igen... =DDDD
Ligger bara och torkas några dagar till nu med hjälp av en fläkt! ;D
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 mitt prestationshöjande rekommenderar den skarpt! as bra... !
 
*Allt går bra,. eller på bättrings såsom axelfanken..... :/
 
 Jag inne på 4-veckan nu sen de hände...
 Trode inte det skulle bli så farligt men har man otur så. Är det inne vid benet i axelkulan och blivit en inre blödning kan de ta tid o läka...
 Men Herrgud da-jag såg ju faktiskt hur axlen hoppade ur och tillbaka igen :00000000000000 läskigt värre!
 
 
I dag tränade jag ryggen, Specialträning. Så att säga, ta väck övningar som jag i nuläget inte kan köra alls men därom KÖR SKITEN  UR DET JAG KAN GÖRA!
 
 
Like this:
Kör/de
6set i Hamstring maskinen superset med latsdrag med brett grep i cabelcrossen.
7set i Hamsting maskinen enarms superset med Latsdrag enarms i cabel crossen.
 
2set Stående rodd med hantlar supset med sittande rodd
3set Stående rodd med hantlar superset med sittande rodd i maskin.       (18-30reps på allt)
 
4set hukande roddövn (fokus baksida axlar me)superset med chrugs.
 
Sista; 2set raka hantel lyft. 4set Chrugs superset med raka hantel lyft.  
 my shape now
Nervavning/stretchning -- alltid uppvärmnig med förstås!
 
*btw; viktigt med uppvärmning people.*=)
 
Men jag blir tossig på detta^MED AXLEN.... :0
även om det inte är förrens början på nästa år som jag ska tävla
så vill jag ändå inte ha någon så kallat svacka just nu som gör att jag blir efter med uppbyggningen..
 
 goo pump överallt hm--var det rygg träning! ;p
 
 
liten bild av dagsformen.;)
  
 
btw; kolla bhbanden på denna bildsjukt härligt att detta spänne finns=) finns inget värre än att gå med bh i raka band- så obekvämt i ryggen. ;S
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
en sak till; möjligt att det blir lite mellanrum efter detta blogginlägget med... Hoss på när datorn den repar sig från detta hemska kaffet! ;SSSS ska dra in lite matbilder med då.
 
//Take Care and I promise I See yaaa!!! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0